Februarsko naslovnico Cosmopolitana krasi 17-letna igralka Dakota Fanning, ob njej pa se bohotijo naslovi člankov, kot sta "Njegov najboljši seks" in "Preveč poredne, da bi ostale: A prej morate poskusiti ta seks trik". Ta naslovnica je odličen primer, zakaj manekenka Nicole Weider želi, da bi prodaja Cosmopolitana potekala drugače. "Kot nekdanja bralka te revije sem povsem šokirana nad tem, kako pornografska je postala vsebina Cosmopolitana. Takoj sem pomislila na mlajšega brata in njegove prijatelje, ki lahko na vsakem koraku vidijo te napise, ter na škodo, ki jim jo lahko povzročijo. Zato sem se odločila ukrepati," je pojasnila Weiderjeva. Najbolj sporno pa se ji zdi, da se ob teh naslovih člankov pojavljajo mlade zvezdnice, kot so Fanningova, Hayden Panettiere in Selena Gomez, ki naj bi se na naslovnici znašla v eni od prihajajočih izdaj.
Avgusta 2010 je zato začela s peticijo Change.org, s katero želi doseči, da bi revijo prodajali v posebnem, cenzuriranem ovitku. Do zdaj ji je uspelo zbrati že 10 tisoč podpisov. Weiderjeva si s peticijo prizadeva, da nihče pod 18 let ne bi videl Cosmopolitanove naslovnice in da je nihče pod 18 let ne bi mogel kupiti. Obrnila se je tudi na zvezno trgovinsko komisijo, kjer pa so ji sporočili, da bodo s preiskavo Cosmopolitana začeli šele, ko bodo čutili, da predstavlja grožnjo družbi. "To pomeni, da potrebujejo še več podpisov," je dejala Weiderjeva. Revija Cosmopolitan peticije za zdaj še ni komentirala.