Magazin > Lepota & telo
26 ogledov

Podrti tabuji o moških

Moški so priznali, da uporabljajo več pripomočkov za nego kože, kot so jih pred Žurnal24 main
Za sodobnega Slovenca sta pomembna družina in lep videz, kaže raziskava Discovery Species.

Kar 65 odstotkom slovenskih moških, starih od 25 do 39, je v življenju najpomembnejše to, da si ustvarijo družino in postanejo očetje. To je pokazala nova raziskava programa Discovery Channel, ki so jo pod imenom Vodnik po življenjskem slogu mladega moškega od lanske do letošnje jeseni izvajali med evropskimi moškimi.

Videz izjemno pomemben
Za čedalje več slovenskih moških sta dober videz in skrb zase pomembna

66 odstotkov slovenskih moških meni, da bi lahko bili pri vzgoji otrok enako uspešni kot ženske.

dejavnika pri premagovanju napetosti sodobnega življenja (takega mnenja je bilo 44 odstotkov anketiranih). Devetnajst odstotkov moških pa je priznalo, da uporabljajo več pripomočkov za nego kože, kot so jih pred nekaj leti.

Sodobni in družinski
"Pri Slovencih izstopata samozavest in sodobnost. Več pozornosti kot kdaj prej

To kaže, da je ženskam uspelo ujeti jamskega človeka, da so ga privezale na dom, ga ostrigle in očedile.
Boštjan Romih
pa posvečajo družini in prijateljem," ugotavlja Christian Kurz, direktor raziskav Discovery Networks.

Evropski moški se razlikujejo po vrednotah.
Raziskava Discovery Species, ki jo bodo danes ob 18. uri predstavili na oglaševalskem festivalu Zlati boben v Piranu, je opredelila tudi štiri kategorije mladih evropskih moških. Najštevilnejša skupina (42 odstotkov) so sodobni in samonadzorovani moški, ki so zelo družinsko usmerjeni, a obenem sodobni in v življenju počnejo veliko stvari. Druga velika skupina (24 odstotkov) so moški, ki želijo biti v središču pozornosti. So karieristi in se radi družijo ter se še ne bi radi ustalili. S po 17 odstotki sta zastopani skupini moških pod pritiskom in samosvojih moških. Prvi so nosilci tradicionalnih vrednot, predani družini, ki so najbolj pod stresom, drugi pa se otepajo vseh odgovornosti, tudi kariere.

Christian Kurz, direktor raziskav za Discovery Networks EMEA, o raziskavi

  • Moških iz raziskave niste razvrščali v skupine po starosti. Kako to?
    Znotraj te velike skupine, ki smo jo analizirali, so prav gotovo velike razlike. Smo pa povsem prepričani, da teh razlik ne moremo preprosto pripisati starosti. Zato smo pod drobnogled vzeli vse vprašane ter jih glede na njihov pogled na življenje in druge življenjske teme razdelili v štiri skupine.
  • Na to, kako moški razmišlja, starost torej ne vpliva več?
    Verjamemo, da imata moška, stara 25 in 39 let, ki oba spadata v skupino V središču pozornosti, skupnega več kot dva 32-letnika, ki sta v različnih skupinah. Življenjska stopnja, na kateri je posameznik, je pri taki raziskavi neverjetno pomembna. Starost pa pri tem ni več odločujoč dejavnik.
  • Kako te ugotovitve vplivajo na program Discovery Channela?
    Rezultati nam pomagajo nagovarjati občinstvo. Tako smo denimo uporabili podatek, da mladi moški o posameznih stvareh raje prisluhnejo strokovnjakom kot običajnim voditeljem.

 

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.