Ljubitelji prestižnih blagovnih znamk so dobili novo obsesijo. Papirnate vrečke z logotipom prestižnih blagovnih znamk so postale pravi hit in nekatere dosegajo vrtoglave cene.
Papirnate vrečke z logotipi Armanija, Chanela, Guccija in ostalih modnih veljakov so postale pravi hit. Večina kupcev papirnatih vrečk se za nakup odloči samo zaradi podpisa modnih oblikovalcev, poroča Daily Mail, to pa je tudi razlog, da je v zadnjem času zanje veliko povpraševanja. Na Ebayu prodajajo Chanelovo vrečko za 210 dolarjev (približno 160 evrov). Cene vrečk dosegajo višave.
Raj za ponarejevalce
Tu pa so tržno nišo zaznali tudi ponarejevalci, ki so začeli z masovno proizvodnjo ponarejenih oblikovalskih vrečk. Tudi v modnem svetu se pozna recesija, zato si morajo tudi modni navdušenci zategniti pasove. Če so prej kupovali ponarejene torbice, si očitno zdaj lahko privoščijo le še ponarejene vrečke. Le kaj sledi?
nekateri pa res nevedo kam z denarjem