Ozaveščenost
Če ste med tistimi, ki jim je ostanke hrane, ki je niso mogli pojesti v restavraciji, nerodno vzeti s sabo, se lahko počasi opogumite, saj to počne vse več ljudi v razvitem svetu. Po nedavni raziskavi mednarodno zastopane oglaševalske agencije JWT, ki ima podružnico tudi v Ljubljani, je ekološka ozaveščenost na področju hrane namreč eden izmed letošnjih desetih opaznejših trendov.
Ceneje za nas in naravo
Bolj ko se bodo potrošniki zavedali, kakšen vpliv na okolje ima njihova izbira hrane, bolj bodo pripravljeni spremeniti svoje navade – tako zaradi visokih cen kot ozaveščenosti –, prav to pa bodo pričakovali tudi od blagovnih znamk, pojasnjujejo pri JWT.
Med pozitivnimi zgledi tako navajajo, da nakupimo toliko hrane, kolikor je res potrebujemo, ter da preostanek svoje nedokončane jedi iz restavracije vzamemo s sabo. S tem namreč zmanjšujemo ogromno količino zavržene hrane.
Vse bolj ozaveščene postajajo tudi restavracije po svetu; ekstremen primer je japonska Wafu, ki ne dopušča nobenih ostankov hrane, tako da gostje, ki ne pojedo hrane do konca, ne morejo iz restavracije. V Veliki Britaniji pa imajo akcijo Too Good To Waste (Predobro za zavreči), ki restavracije in goste spodbuja k odnašanju hrane domov.