In prav to je glavni razlog, da italijanski zapeljivci zadnje mesece ženska srca osvojijo vse redkeje, piše BBC. Z naraščanjem stopnje brezposelnosti in življenjskih stroškov morajo tako moški omejiti svoje apetite ter pozabiti na draga darila in vabila na razkošne večerje.
Imajo manj ljubic
Novinarka italijanske revije Panorama Terry Marocco ob tem zatrjuje, da si italijanski moški zdaj težje privoščijo dvojno življenje. Imeti ljubico, ji plačevati stanovanje in ji podarjati nakit, je po njenem prepričanju stvar preteklosti. Zdaj nekateri moški tudi že prosijo ljubice, naj jim pomagajo plačevati večerje ali hotelske sobe, piše STA.
Vedno manj je tudi intimnih zmenkov v hotelih, ker si tega ne morejo več privoščiti. Tako propada tudi "poklic Casanove", saj moški odhajajo iz tega posla.
"Italijanski moški so vedno z denarjem kupovali naklonjenost žensk", je poudarila Mariangela Chimienti iz italijanskega spletnega podjetja CDate. Pripomnila je, da moški postajajo vse manj romantični, saj ženskam ne kupujejo več rož in dragega nakita, da bi jih osvojili.
Psihiatrinja Roberta Ribali pa je dejala, da ima nezvestoba tudi svojo ceno, ki si je moški ne morejo več privoščiti. Tako je število ločitev od leta 2008 upadlo za 35 odstotkov. Kot je poudarila Ribalijeva, "se to ne dogaja zato, ker naj bi moški več vlagali v svoj zakon, ampak zato, ker iz njega ne morejo ničesar vzeti". Tako je postala za italijanskega moškega ena ženska dovolj oziroma je tudi ta že predraga, ugotavlja BBC.