Trend zdrave prehrane je vedno bolj priljubljen in prav zato nastajajo nove alternative priprave hitre hrane. Burger King je v ZDA in Kanadi uvedel dietni krompirček, ki ima novo skrivno sestavino, ki zmanjšuje količino vpitega olja. Z novo tržno potezo želi ponudnik hitre hrane pritegniti več ozaveščenih kupcev in pretresti industrijo hitre prehrane.
Če bo krompirček uspešen v Severni Ameriki, lahko pričakujemo prodajo tudi v Veliki Britaniji. Vodstvo Burger Kinga trdi, da bo novi krompirček prinesel okoli 40 odstotkov maščobe manj in 30 odstotkov kalorij manj kot enakovredna porcija krompirčka, ki so jo ponujali do zdaj.
Mala porcija novega krompirčka vsebuje 270 kalorij v primerjavi s prejšnjim, ki je vseboval 340 kalorij. Poleg krompirčka so lansirali še druge proizvode, kot so napitki iz brusnic, jabolk, manga, ter solate.
Vodja oddelka za trženje Eric Hirschhorn pravi: "Ljudem je treba dati, kar si želijo, in videti je, da si želijo krompirček." Vsak mesec pride v Burger King jest več kot sto milijonov ljudi, od tega 56 milijonov naroči krompirček.
Družba je delala s proizvajalcem McCainom, ki je razvil premaz za omejevanje vpijanja rastlinskega olja med cvrtjem.
Primerjava med krompirčki je lahko zavajajoča, saj imajo različne verige različne opredelitve, kaj šteje za majhno, srednjo in veliko porcijo. Majhen odmerek pri McDonaldsu tehta precej manj kot pri Burger Kingu in ima 230 kalorij, kar je še vedno manj kot 270 kalorij pri novem Brugerjevem krompirčku.