Kaj pričeska pove o človeku?
Meni vse. Jaz preberem človeka po pričeski. Kakšne higienske navade ima, koliko da na svojo zunanjo podobo, koliko časa in denarja posveča temu, ali je športnejši ali elegantnejši tip ...
Kako so se v zadnjih desetih letih spremenile stranke?
Bolj kot stranke smo se spremenili mi. Od leta 2000 vsako leto vsaj en mesec preživim v tujini in tako izkušnje od tam prenašamo k nam. Ne posnemamo črednih trendov, temveč delamo moderno klasiko. Fotografije v Vogeu so recimo moderna klasika. Pri strankah se je spremenilo to, da so zdaj veliko bolj informirane. Včasih so v salon prišle s fotografijo pričeske sosede in želele enako, potem so to nadomestile fotografije iz različnih ženskih ali frizerskih revij, danes pa na telefonih kažejo fotografije z modnih revij in rdečih preprog. Postale so zahtevnejše, kar se tiče uporabe izdelkov, saj vedo, kaj lahko dobijo, in to tudi zahtevajo.
Je kakšen slog striženja, ki se je pred desetimi leti začel in traja še danes?
Takrat se je recimo začelo resasto striženje, ki je aktualno še danes, vendar pri tem danes ne gremo toliko v ekstrem. Stvari, ki se v frizerstvu obdržijo, so po navadi "best of" določene sezone.
Kaj pa pri barvanju?
Tu so moja opažanja predvsem ta, da je bilo zadnje desetletje obdobje blondink, zdaj pa se vračajo rjavolaske. V tujini pravijo, da je blond barva moči denarja, saj vzdrževanje te barve dosti stane. Vedno več je tudi povpraševanja po naravnejših sestavinah, zato smo recimo začeli uporabljati barve brez amonijaka.
Kakšne stranke pa so postali moški?
Večina se jih vrača k preverjeni klasiki. Pri nas skorajda ne uporabljamo brivnika, ampak vse prehode naredimo s škarjami. Moškega dostikrat pripelje tudi žena, ki si želi, da je sodoben in urejen.