Daihatsu materia, mazda 2, honda civic, mercedes benz C, renault laguna in volvo V70 so bili
uničeni v dobro potnikov. Pri mazdi 2 in volvu V70 so zaradi težav z zračnimi blazinami teste
ponovili, blestela pa je nova laguna. Še vedno pa proizvajalci premalo pozornosti namenjajo
varnosti ob trkih s pešci.
Rezultati |
daihatsu materia: štiri zvezdice (27 t.)
|
Daihatsu materia
Malček zanimivih pravokotnih oblik je za čelni in stranski trk skupno prejel 27 točk oziroma štiri zvezdice. Za varovanje otrok si je prislužil tri od petih, za varovanje pešcev pa dve (16 točk) od štirih zvezdic.
Mazda 2
Mala prikupna japončica se je po odpravi težav z delovanjem blazin izkazala za zelo varno. Prejela je skupno 34 točk (16 za čelni, 15 za stranski in 2 za trk z drogom ter 2 točki za vgrajene opozorilnike na varnostni pas). Točko pri stranskem trku so odnesla zadnja vrata, ki so se odprla. Za varovanje otrok so mazdi namenili 37 točk oziroma štiri zvezdice, dve zvezdici (18 točk) pa za trke s pešci.
Honda civic
Pri Hondi so za modelsko leto 2008 nekoliko izboljšali varnostni sistem pri modelu civic, ki je bil sicer že preizkušen na varnostnih testih. Med drugim so vgradili varnostne mehove z dvostopenjskim delovanjem. Kljub temu pa se blazini pri čelnem trku nista dovolj napihnili, zato je voznikova glava trčila ob volanski obroč. Nevarnost za oba sprednja potnika predstavlja tudi armaturna plošča. Nekoliko bolje kot predhodnik se je civic izkazal pri stranskem trku. Pod črto je skupaj prejel 32 točk oziroma še vedno le štiri zvezdice. Tudi za najmlajše je poskrbljeno s štirimi zvezdicami (39 točk), za pešce pa s tremi (24 točk).
Mercedes benz C
Novi razred C se je izkazal za zelo varnega. 15 točk za čelni in 16 za stranski trk je ob
dveh točkah za trk z drogom in opozorilnike na varnostni pas naneslo zelo dobrih 36 točk in seveda
pet zvezdic. Le 32 točk oziroma tri zvezdice si je mercedes benz prigaral za varovanje potnikov,
saj je strokovnjake pri agenciji med drugim zmotilo, da je izklopitev prednje blazine na sedežu
sopotnika na voljo samo kot možnost. Za varovanje pešcev so avtomobilu namenili enajst točk oziroma
dve zvezdici.
Renault laguna
Laguni je le malo manjkalo, da ne bi postala najvarnejši avtomobil na testih doslej. Za čelni
trk pri 40 kilometrih na uro je prejela 16 točk, za stranskega (50 kilometrov na uro) pa 15, oba pa
bi odrasli potniki prestali takorekoč brez posledic. Če se pri stranskem trku ne bi odprla zadnja
vrata, bi laguna prejela še točko več in tako postala edini model s 37 točkami (tri točke za
opozorilnike, dve za drog). Najmlajšim (simulacija 18-mesečnega in triletnega otroka) na zadnjih
sedežih je zagotovljena varnost 41 točk oziroma štirih zvezdic, pešci pa bi se morali zanasti le na
dve zvezdici (10 točk).
Družinski karavan s severa se sicer ni izneveril pregovorni varnosti, a je slab priokus zaradi težav s stranskimi zavesami pri trku z drogom le ostal. Skupaj je V70 dosegel 34 točk (15 in 16 za čelni in stranski trk, dve za opozorilnike, le eno za trk z drogom).
Prav zaradi slabih rezultatov pri trku s pešci so vodilni pri organizaciji Euro NCAP proizvajalce opozorili, naj temu področju namenijo več pozornosti.