Filmska industrija je prežvečila nemalo policijskih filmov in kar nekaj igralcev, ki so se šli ravbarje in žandarje, predvsem pa je absorbirala ogromno količino preganjanja, streljanja, pretepanja in razbijanja policijskih avtomobilov.
Med vsemi zaigranimi policijskimi pari bi potemtakem lahko izbrali najboljšega, vendar bi se mu Rezervna policista težko postavila po robu. Zakaj, Allen (Will Ferrell) in Terry (Mark Wahlberg) v nasprotju s sodelavci vse dni preživita za svojimi računalniki v pisarni in se smilita sama sebi. Da resnično spadata v senco kolegov, dokazujeta s svojimi patetičnimi pogledi in naivnostjo, ki ji ni videti konca. A kot vedno je tudi pri njima na koncu tunela luč – Allenova zglajena toyota in lesena pištola ter Terryjev pogum, s katerim bi rad dokazal, da je lahko tako dober kot drzna in junaška detektiva Danson (Dwayne Johnson) in Highsmith (Samuel L. Jackson). Ko se le zapleteta v sumljive posle, se le-ti sprevržejo v popolno polomijo, ki ji tokrat oporeka tudi njun nadrejeni in kopica srboritežev, ki so jima za petami.
Lovljenje med ravbarji in žandarji ima že od nekdaj poseben čar. Še danes se tako z veseljem igrajo mulci po svetu. In s podobnim entuziazmom ter kančkom strahu sta se na barabe vrgla tudi Ferrell in Wahlberg, ki sta kot policista zelo nenavaden par. Ali sta ti všeč ali pa ti nista. Nič zato, če se tudi na koncu filma ne moreš opredeliti, navsezadnje sta rezervna policista. Vendar prav zato, ker sta rezervi, prideta do izraza Ferrellova trapasta naivnost in Wahlbergova tečnoba. Njuno službeno partnerstvo, ki v Allenovi domači hiši vključuje tudi njegovo seksi ženkico, popestri nekaj humornih vložkov, ki spominjajo na klišejske šale o policistih. Kaj več od tega pri rezervah ne gre pričakovati, morda le kakšno dobro razsuto toyoto in nekaj beng bengov.