Serija Baby Bunnies (Zajčki) preizprašuje potrošniški odnos postmodernega človeka do živali kot domačih ljubljenčkov. Le ti se iz človekovega najboljšega prijatelja spreminjajo v popolnoma potrošniški izdelek. Ljubljenčke ne vzrejamo več zaradi njihove socialne funkcije, temveč jih izbiramo predvsem na njihovo estetsko vrednost in način, na katerega se bo žival umestila v svoje bodoče okolje.
Hipoalergenske mačke in v temi se svetleče fluorescentne ribice sta zgolj dva tragična primera tega procesa. Vedno bolj smo priča razvoju, ki se osredotoča na ustvarjanje "popolnega" ljubljenčka. S programi vzreje in genetske manipulacije lahko ustvarimo ljubljenčka v njegovi "ultimativni" domišljijski obliki, kot jo upodabljajo plastične igrače: z gladko kožo ali puhasti, rožnati kot bonbon ali z zaplatami "naravnih" barv, z velikimi svetlečimi se očmi in/ali z udi, ki jih lahko premikamo.
Človeštvo se že tisočletja trudi dominirati živalsko kraljestvo in to stalno prizadevanje se bo nekoč zaključilo s popolnim ljubljenčkom. Ljubljenčkom, ki ga bo moč prilagoditi željam in hrepenenju njegovega lastnika, in kot tak bo popolni pripomoček v vsakodnevnem družabnem življenju.
Vstop je prost!