Magazin > Film & Glasba & TV
34 ogledov

V slovenskih kinih 20 odstotkov manj gledalcev

Kolosej Boštjan Tacol
Upad gledalcev v Koloseju, ki je bil v prvem četrtletju kar 20-odstoten, bo Samo Rugelj poskušal obrniti z boljšimi storitvami in filmi.

Pred kratkim ste prevzeli mesto šefa v Koloseju. Kaj točno boste počeli?
Od začetka aprila pogodbeno delam kot vodja programa in trženja. Delal bom stvari, ki so bile včasih že del osnovne poslovne prakse, in na tem, kako pritegniti več gledalcev v kino.

Je upad števila gledalcev problem Koloseja ali kinematografov na splošno?
Zadeva ni omejena zgolj na Kolosej. Mislim, da so slovenski filmi gledalci v zadnjem obdobju malo pozabili na kino in zdaj je naloga vseh, ki so vpleteni, da to poskušajo zaobrniti. Letošnji padec števila gledalcev je bil v prvih nekaj mesecih kar občuten, na srečo pa zdaj prihajajo filmi, ki bi ta trend lahko obrnili navzgor.

Kako velik je bil padec?
Recimo, da okoli 20 odstotkov.

Zdi se, da Planet Tuš oziroma Cinemaxx privablja več gledalcev?
Ne, ni prišlo do odmika gledalcev z enega prikazovalca na drugega. Razlog je v tem, da filmi, ki so bili na sporedu v prvih nekaj mesecih, niso tako potegnili slovenskega gledalca.

Kako se boste lotili problema upadanja števila gledalcev?
Konkretno je treba izboljšati poslovne prakse promoviranja filmov – že ko se človek pripelje na parkirišče Koloseja, se mora bolje počutiti, kot se je do zdaj.

Kje vi kot obiskovalec Koloseja vidite največ napak?
Zdaj se mi zdi, da so se nekatere napake že izboljšale. Velika težava v zadnjih letih je bila že kakovost storitve na ravni sedežev. Tukaj so že naredili korak, tako da so praktično vsi sedeži v Koloseju zdaj obnovljeni, od tu naprej pa je jasno: od čistoče objekta do tega, da se človek počuti varno in da, ko gleda film, ni motečih faktorjev.

Ste preizkusili Koloseje v različnih mestih?
Poznam vse lokacije, je pa dejstvo, da so me k sodelovanju povabili, da pokažem neke zadeve z zunanje perspektive in opozorim na to, kaj je narobe.

Kaj pa kar se tiče programa?
Poskušali bomo razširiti programsko vsebino, druga zadeva pa je, da ne samo Kolosej, ampak vse kinodvorane v Sloveniji čaka tehnološki preskok na digitalizacijo kinodvoran. Digitalizacija predvajanja in posledično distribucije omogoča, da bo na spored lahko prišla širša paleta filmov z različnih koncev sveta, če bodo ti filmi izkazovali potencial pri publiki. Filmi bodo prišli na spored veliko lažje, je pa dejstvo, da jih mora nekdo locirati. Velik del jih prihaja prek utečenih prodajnih poti, torej ameriških filmskih studiev in tako naprej, filmi evropske in druge neameriške produkcije pa so že prepuščeni ljudem, ki v tem poslu iščejo, kaj bi se dalo ponuditi gledalcem.

So obiskovalci Koloseja zainteresirani za takšne filme?
Obiskovalec Koloseja ni neka specialna kategorija. Filmski gledalec je zagotovo zainteresiran za raznorazne filme. Mogoče se je v programskem smislu v zadnjih letih zanemarjalo določene segmente, zakaj, pa nima smisla razpravljati.

Na katere hite računate do konca poletja?
Poleg Velikega Gatsbyja, Zvezdnih stez, šestega dela Hitrih drznih in tretjega dela Prekrokane noči (ki so že na sporedu, op. a.) bo 20. junija velik filmski dan, saj bodo na spored v istem dnevu prispeli nova verzija Supermana Jekleni mož, za katerim kot producent stoji režiser Batmanove trilogije Christopher Nolan, ter apokaliptični spektakel z Bradom Pittom Svetovna vojna Z, za družinski obisk pa bo recimo primeren film Pošasti iz univerze, tako da bo vstop v poletje filmski.

Komentarjev 1
  • Hypnos 06:08 06.junij 2013.

    cena cca 6 eur seveda nima nobenega vpliva kajne?