Enfant terrible dokumentarnega filma Michael Moore je v ZDA najprej povzročal glavobole michiganskim kapitalistom (Roger in jaz), nato pa še zagovornikom orožja (Bowling za Columbine), militaristični Bushevi Ameriki (Fahrenheit 9/11) in zdravstvenemu sistemu (Sicko).
Iz čakalnic na borzo
V svojem najnovejšem filmu Kapitalizem: ljubezenska zgodba režiser, ki je napovedal, da ne bo več snemal dokumentarcev, ker nimajo nobenega učinka na svet, obračunava s povzročitelji gospodarske krize, v raziskovanju vzrokov, posledic in glavnih povzročiteljev finančnega kaosa pa se je odpravil na Wall Street, epicenter izbruha krize.
Čeprav zabavno-poučen film, v katerem Moore ohranja komedijantski pristop, ni požel tako velike hvale in slave kot njegovi predhodniki, Kapitalizem: ljubezenska zgodba ostaja moorovski, torej tak, da o zapletenih stvareh govori na nezapleten in populističen način, ki v kinematografe vabi tudi antidokumentarno publiko.