Bi obiskovalca, ki moti predvajanje filma, odstranili iz dvorane? Zakaj v dvorani ni varnostnika, ki bi skrbel za red in mir? Bi vam vrnili vstopnino, če bi se po predstavi pritožili na blagajni?
Vprašali smo Kolosej in Cineplexx.
"V primeru, da katera od strank moti predvajanje filma, ga najprej prijazno opomnimo in prosimo, naj ne moti ostalih obiskovalcev in vsem zagotovi nemoten ogled filma naprej. V primeru, da opozorilo ne pomaga, je o tem obveščen vodja kina. Če je treba, se filmska predstava prekine in vodja kina glasno stranko pospremi iz dvorane. Za tovrstne ukrepe biljeterji niso pristojni. Če stranka ne želi zapustiti dvorane, se o tem obvesti varnostnika v nakupovalnem centru ali direktno policijo,“ so pri Cineplexxu povedali za Žurnal24 in dodali, da tovrstni ukrepi v njihovih kinih še niso bili potrebni. Povedali so tudi, da stranki, ki bi jo zaradi neprimernega vedenja odstranili iz dvorane, ne bi povrnili denarja, bi pa vstopnino vrnili obiskovalcu, ki zaradi hrupa v dvorani v filmu ne bi užival. "Želimo pa si, da bi obiskovalci pravočasno obvestili naše osebje, v primeru, da je v dvorani nekaj narobe. Naši biljeterji so dolžni, da nekajkrat med filmom preverijo dvorano in da so vedno na voljo obiskovalcem, ki jih potrebujejo. Da bi imeli varnostnika v vsaki dvorani ni potrebno.“
Pri Koloseju pa pravijo: "Gledalci se lahko v vsakem trenutku obrnejo na naše zaposlene, ki si prizadevajo za rešitev morebitnih težav v njihovo zadovoljstvo. Glede na prihajajoče načrte, znotraj katerih se obeta prenova celotnega Koloseja ter posledično dodatne vsebine za naše stranke, lahko zagotovimo, da je za varnost obiskovalcev ustrezno poskrbljeno in k temu bomo stremeli tudi v prihodnje."
44
ogledov
Takšna je kazen, če ste v kinu preglasni
Ste tudi vi v kinu naleteli na obiskovalca, ki bi mu najraje zavili vrat, ker je z glasnim govorjenjem motil predvajanje filma? Če se boste pritožili, ga bodo vrgli iz dvorane. Tudi s pomočjo policije, če je treba.
Kakšna je zdaj kazen? Ne štekam.