Režiser filma Brez povratka 4 3D, David Ellis, o ubijanju, tridimenzionalni tehniki in tridimenzionalnih potovanjih.
Tukaj se veliko dogaja, vključenih je veliko več ljudi, pri snemanju navadnega filma bi za upravljanje Panavision kamere potrebovali od tri do štiri ljudi, tu pa jih potrebujemo osem ali devet. Veliko več je pripravljanja za en prizor, kamere so težje, zato pri delu potrebujemo velike fante.
Imate kakršnekoli pomisleke pri snemanju takšnih filmov?
Seveda jih imam. Iskreno povedano, se mi zdi tak žanr filmov le metanje stvari otrokom v glavo in strašenje. A za snemanje filma se nisem odločil le zaradi zaslužka (smeh) in ponovnega sodelovanja z New Line, ampak zaradi razumevanja 3D-tehnologije. Ko smo pred letom in pol začeli snemati, smo bili med prvimi s popolno živo akcijo med 3D-filmi.
A pri snemanju takšnega žanra se mi ne zdi zanimivo "metanje v obraz". Če bi zdajle posneli prizor v tej sobi v 3D-verziji, bi ta imel veliko več globine, kot če bi snemali v navadni. Zato imam rad 3D. Z veseljem bi ga posnel brez vseh trikov in grozljivih prizorov, saj bi v neki globoki zgodbi gledalec dobil občutek, kot da je z igralci na potovanju. To se mi zdi res zabavno. A trenutno ne dobim takšnih filmov, temveč filme, v katerih se pobija in je veliko krvi.
So morali biti v tem nadaljevanju prizori ubijanja še bolj kruti in grozljivi, ker ljudje pričakujejo vedno več?
Ja, so morali biti. Če ljudem ne daš nečesa novega ali malo bolj grafičnega oziroma nečesa, česar še niso videli, ne bodo razmišljali o ogledu filma. Zato moraš definitivno napredovati. In ravno v tem je izziv, saj smo že ubili nekoga v skoraj vseh možnih načinih ubijanja (smeh). Kar je nekako žalostno.
Shantel je priznala, da jo je bilo pri snemaju prizora na tekočih stopnicah zelo strah. Ste opazili, da so nekateri igralci snemanje vzeli preresno?
Ta prizor je moj najljubši. Bilo je grozno zaradi vseh akrobacij, bila je v zelo negotovem položaju, veliko predmetov, ki se jih vidi v filmu, v resnici sploh ni bilo tam.
Je bil 3D prekletsvo ali blagoslov?
Zame je blagoslov. Moram na delo, moram se zabavati in svoji skupini moram zagotoviti delo. Snemanje filma je bila odlična izkušnja. Naučil sem se vse o 3D-tehnologiji. Sem prvi, ki je Brez povratka posnel v 3D. Po tem, ko smo posneli Sneakes on a Plane, smo si želeli, da bi ga posneli v 3D-verziji. Bilo bi res dobro, saj bi bile vse tiste kače med občinstvom.
Ste zdaj bolj samozavestni pri snemaju 3D-filmov?
Seveda, zdaj sem pripravljen.