MTV je umaknil videospot skupine The Tide, ki v kratkem odlomku prikazuje oralni seks Katarine Čas in Gregorja Skočirja. Za Čarli TV spot sicer ni problematičen, a ga tam vseeno ni mogoče videti.
V ponedeljek je MTV premierno predvajal videospot skupine The Tide z naslovom Snow. Po štirih predvajanjih pa se je vodstvo odločilo, da videospot, ki med drugim prikazuje oralni seks, umakne, nam je potrdil Bill Kapelj , ki pri omenjeni skupini skrbi za stike z javnostjo. Po nekaj nesoglasjih pa se je vodstvo odločilo, da bodo videospot vseeno predvajali, saj menijo, da prizor "ni tako hud, kot je bilo videti na začetku," je še povedal Kapelj. Videospot se ne bo predvajal v cenzurirani različici, temveč v izvirni, in sicer od danes ali jutri dalje, je Kaplju potrdil pevec omenjene skupine.
Videospot je režiral Miha Knific , v njem pa so odlomki njegovega novega filma Lovec oblakov. V filmu med drugim nastopajo Boris in Sebastian Cavazza , Elena Pečarič , Katarina Čas in Grega Skočir , glavna akterja oralnega seksa pa sta prav zadnja dva. To nam je potrdil tudi Kapelj.
Šokirajo, čeprav si tega ne želijo
Sicer pa je pevec skupine Tomaž Štular poudaril, da se kot skupina trudijo ljudem pokazati pravo kvaliteto in z videom niso želeli pridobiti gledalcev na prvo žogo. Čeprav gre danes svet v smeri senzacije, Štular poudarja, da je zloglasni prizor del filma Lovec oblakov in ne delo režiserja videospota. Pa vseeno, zakaj so se odločili za izbiro prav tega prizora? "Ne, ne, ne, nismo se odločili mi. Glede videspotov prav vse zaupamo Mihu Knificu, ki dela kvalitetne filme in spote in je zagotovo eden od boljših v Sloveniji. On je pač izbral ta prizor, saj se ostala zgodba nekako že razbere skozi spot. Prizor kot prizor, če bi nekdo kokoši glavo odrezal, bi izbral pa tistega," se je razgovoril Štular.
Predvajanje zaračunajo
MTV pa ni edina televizija, kjer se lahko predstavijo slovenske skupine. Zakaj The Tideov torej ni na Čarli TV-ju? Štular nam je povedal, da Čarli TV sploh ne predvaja več slovenskih videospotov, vsaj ne tistih, ki za predvajanje ne plačajo. "Vse skupaj je postalo absurdno smešno. Oni za en teden predvajanja videospota zahtevajo 500 evrov," je povedal Štular. Direktor Čarli TV Sebastijan Artič , bolj znan kot Žan Lublanski, je potrdil, da na njegovi televizji predvajajo le toliko slovenske glasbe, kot je zakonsko določeno. Zakaj takšna odločitev? "Zato, ker naši državi ni v interesu, da bi podpirala slovensko glasbeno televizijo, saj ni javnega interesa za podporo slovenske glasbe," odgovarja Artič. Poudarja pa še, da je njegova televizija tri leta podpirala prav vsakega slovenskega glasbenika. "Če skupina lahko posname spot za pet tisoč evrov, lahko plača tudi 500 evrov, da se bo ta predvajal," je povedal Artič.