Magazin > Film & Glasba & TV
33 ogledov

"Razlog niso kvote"

Gregor Bolčina, voditelj nove oddaje, ki bo podprla novo slovensko produkcijo, i Žurnal24 main
Tovarna hitov. Komercialni radio bo podprl novo slovensko glasbo in iskal hite.

Radio. "Posvetili se bomo predvsem neuveljavljenim pevcem in skupinam, ki na radijskih postajah sicer ne dobijo možnosti za predstavitev," je povedal voditelj nove tedenske radijske oddaje na Radiu 1 Gregor Bolčina in obljubil, da bodo najboljše skladbe vrteli tudi čez dan.

 

Ni zaradi nove založbe

"V oddaji bomo iskali dobro slovensko glasbo, nove slovenske glasbene zvezde. Tudi poslušalci bodo te pesmi lahko ocenili in komentirali. Z malo sreče bomo mogoče odkrili nov slovenski glasbeni hit," je dodal Bolčina.

 

Pošljite posnetek
E-naslov. Svoje skladbe lahko pošljete na e-naslov novo@radio1.si.
Iščejo mainstream. Zaželeni so pop in pop rock posnetki, ne pa tudi alternativa.
Hiti. Iščejo ustvarjalce hitov.

Programski urednik Andrej Vodušek je zanikal, da bi bila ta oddaja kakorkoli povezana z novo založbo Infoneta (lastnik Radia 1) ali kvotami slovenske glasbe, kot so zapisane v predlogu novega medijskega zakona: "To pa ne pomeni, da najboljšim izvajalcem ne bomo ponudili možnosti sodelovanja z našo založbo. Kar se tiče kvot, lahko rečem, da nam bo morda takšna oddaja le olajšala to, da bomo izpolnjevali kvote, s katerimi tudi danes nimamo težav, saj že zdaj čez dan vrtimo veliko slovenske glasbe in podpiramo slovensko produkcijo. Moram pa poudariti, da iščemo nove domače hite, torej se bomo osredotočili na mainstream glasbo – torej pop, pop rock in ne alternativo. Iščemo slovenske glasbenike, ki bodo znali ustvarjati uspešnice."

Mesec in pol pozneje

Spomnimo, da se je septembra v Cankarjevem domu odvil prvi kongres slovenskih glasbenikov, kjer so udeleženci ostro nasprotovali predlogu novega medijskega zakona, ki predlaga, naj se zmanjša odstotek vrtenja slovenske glasbe, vseeno pa narekuje, da se mora določen delež slovenske glasbe vrteti čez dan in ne ponoči, kot je bila do zdaj navada večine komercialnih radijskih postaj.

Komentarjev 1
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.