Tudi "skromni" aktivisti, kot je Manu Chao, imajo svoje zvezdniške zahteve – vir blizu ljubljanskega organizatorja nam je priskrbel uradni tako imenovani hospitality rider, iz katerega je razvidno, da Manu Chao in njegov menedžment vesta, kako se stvari streže, ter da je vse skupaj na visokoprofesionalni ravni.
Strog izbor pijače in jedače
V Manujevem neodvisnem duhu, denimo v radiju 50 metrov od odra, ne sme biti nobene sponzorske reklame, povezane z njegovim nastopom. Z ekipo zahtevajo dve veliki preoblačilnici za 15 ljudi z novim, nepoškodovanim in udobnim pohištvom, kar je pravzaprav v primerjavi z zahtevami nekaterih drugih zvezdnikov dokaj skromno.
So pa Manu in njegova ekipa natančnejši pri izboru hrane in pijače – poleg zajtrka, kosila in večerje za 15 ljudi v hotelu s petimi zvezdicami v zaodrju koncertnega prizorišča zahtevajo suho sadje (fige, rozine, in marelice), sveže sadje (banane, pomaranče in jabolka), oreške (lešnike, mandlje, pistacije in arašide), sveže korenine ingverja, več strokov česna, liter kakovostnega biooljčnega olja, zelene olive, kilogram limon, trikrat po 500 g čistega kakava, biomed, originalni zeleni čaj, dimljen losos, dva litra dobrega viskija, dva litra domačega žganja, pet buteljk rdečega in pet buteljk belega organskega vina, liter tekile agavero, 12 litrov sadnih sokov, 15 steklenic izotoničnih napitkov, sedem velikih plastenk mineralne vode, 75 plastenk ustekleničene vode, pester izbor jogurtov brez maščob, 75 pločevink lokalnega piva, sedem velikih plastenk kokakole in deset ingverjevih piv.
Ko bo imela ekipa priprave v Križankah, pa mora biti celoten dan na voljo nenehno založena miza oziroma bife s solatami, različnimi siri, hladnim mesom in dimljenimi ribami.
...in pero v rit!!!