Le dan po izidu druge igrane serije v produkciji Netflixa je s svojimi izvirnimi serijami na splet prišel tudi Amazon, ki tako kot Netflix in nekateri drugi ponudniki videa na zahtevo gledalce poskuša prepričati, da je čas za nov način gledanja "televizije".
Amazon se je nove tržne niše lotil velikopotezno, vsekakor pa drugače kot Netflix. Prek svojega oddelka Amazon Studios je trgovski gigant v zadnjih nekaj mesecih razvijal več izvirnih igranih projektov, nato pa v svoji spletni trgovini v soboto svojim uporabnikom naenkrat brezplačno ponudil kar 14 novih serij – šest otroških in osem komedij za odrasle.
Po pilotih odziv gledalcev
Amazon v nasprotju z Netlixom ni posnel celotnih sezon, ampak pilotne dele ter gledalce pozval, naj se odzovejo in sporočijo, ali jim je bil pilot všeč ali ne, saj bodo o tem, ali se bodo iz njih razvile celotne sezone, namreč odločali tudi gledalci.
Kot je za medije pojasnil šef studia Amazon Roy Price, bodo piloti serij na Amazonovi strani dostopni najmanj en mesec, nato pa bodo zbrali podatke, ki jih bodo sestavljali tako fokusne skupine kot število ogledov in recenzij ter njihova povprečna ocena. "Imeli bomo preprost sistem merjenja, na primer: koliko ljudi je gledalo serijo in jo ocenilo, kakšna je bila povprečna ocena in kaj je pisalo v recenzijah."