"Najtežje je narediti dobro komedijo, slabo pa zelo lahko," večkrat rada poudari direktorica Mestnega gledališča ljubljanskega (MGL) Barbara Hieng Samobor, ki je tudi tokrat prepričana, da se bo najnovejša predstava MGL uvrstila med dobre.
Romantično komedijo Sedem let skomin, v kateri je na filmskem platnu razgrevala strasti Marilyn Monroe, je namreč za Malo sceno po besedah Hieng Samoborjeve poustvarila ekipa, v katero so "vključili same mercedese". Oziroma mojstre svojega poklica, med katere direktorica MGL uvršča tako režiserja Primoža Ekarta, dramaturginjo Iro Ratej, kostumografa Alana Hranitelja in avtorja izbora glasbe Jureta Longyko kot igralce, med katerimi se bo poleg preverjenih imen Sebastiana Cavazze, Mojce Funkl, Gregorja Čušina in Gregorja Grudna predstavila akademsko sveža Ajda Smrekar.
Srednja leta v 50. letih
Igra Georgea Axelroda, ki jo je z ikonično blondinko in njenim privzdignjenim krilom leta 1955 filmsko upodobil in ovekovečil Billy Wilder, je bila napisana v 50. letih, ki so Ekarta zanimala ravno toliko kot osrednja tema krize srednjih letih, saj ni šlo samo za čas zlate dobe televizije in gospodarske rasti, ampak tudi politične nekorektnosti oziroma odnosa do žensk in rasnega vprašanja pa tudi do kajenja in uživanja alkohola.
"Mislim, da nam je uspelo narediti nekaj lepega, nekaj, kar gre v 'zeitgeist 50', hkrati pa ohraniti vsebino, ki je večna," je o duhu časa in predstave pripomnil Sebastian Cavazza, v kakšnem duhu se bo igralec spopadel z vlogo, v kateri ne bo prototip prototipa, pa boste lahko izvedeli že v današnji predpremieri.