Prejšnji teden je 44-letni moški poklical na telefonsko številko za pomoč. Rekel je, da je duševno nestabilen, zato so njegov klic preusmerili uslužbencu za pomoč osebam s podobnimi težavami. Po petminutnem pogovoru pa je Šved ugotovil, da se je pogovarjal sam s seboj.
"Pomislil sem, da si nekaj zapisuje, in ga vprašal, ali je še tam, a on je zaspal. Slišal sem njegovo globoko dihanje, preden se je zbudil," je povedal zgroženi moški. Izpoved oziroma monolog je po tem trajal še nekaj minut, a ker mu strokovnjak še vedno ni odgovarjal, je moški prekinil zvezo.
Povedal ja, da ga je enosmerni pogovor tako ujezil, da je pozabil na samomor. "Ne morem verjeti, da ti ne pomagajo, ko pokličeš za pomoč. To se preprosto ne more zgoditi. Počutil sem se zelo slabo, želel sem se ubiti in komaj sem zbral nekaj moči, da pokličem za pomoč, potem pa človek zaspi," je še dejal.
Ne gre za prvi primer, da je uslužbenec zaspal za telefonom. Odslej bo tisti, ki to stori, takoj odpuščen.