Vodstvo gostišča v Hudsonu, v ameriški zvezni državi New York, se je odločilo za prav poseben pristop k boju zoper negativne komentarje na spletnih straneh. Gostišče se je specializiralo za prirejanje poročnih slavij, ki pa očitno vseh svatov ne navdušijo vedno. Tako vsakemu paru, ki pri njih organizira poroko, zaračunajo 500 dolarjev za vsak negativen komentar, ki ga svatje objavijo na spletu.
"Čeprav sta mladoporočencem Hudson in naše gostišče všeč, vašim prijateljem in družinam mogoče ne bosta. Če ste rezervirali gostišče za poroko, ali kakšen drug dogodek ... in položili depozit ... bomo od depozita odbili 500 dolarjev za vsako negativno oceno ... objavljeno na kateri koli spletni strani s strani kogar koli od vaših gostov," so zapisali v svoje pogoje. Ob tem pa dodali, da vam v primeru odstranitve komentarja, vrnejo denar.
Lastniki gostišča budno spremljajo objave in ob vsaki slabi oceni dodajo svoj komentar, v stilu "to je izmišljeno" ali pa "zlovoljen komentar". V odgovor na pritožbo glede težav z ledom so lastniki zapisali: "Vemo, da ste hoteli priti in ga dva dni piti. S tem ni nič narobe. Zelo, zelo nam je žal, da ste prišli sredi poletja, ko je zunaj 40 stopinj --- Zelo, zelo, zelo nam je žal, da naš hladilnik in aparat za led nista delala in nista bila na voljo."
Jaz bi prvo plačal pol pa jih zasul z negativnimi ocenami :) In kaj bi pol?