Poglavitna lastnost koncepta je pravzaprav to, česar nima. B stebriček med sprednjimi in zadnjimi vrati boste zaman iskali, in tudi zadnja vrata so vpeta na zadnji strani. Čeprav takšna rešitev ni ravno novost, pa je novo to, da se lahko patentirana zadnja vrata koncepta odpirajo neodvisno od prvih, medtem ko je bilo pri dosedanjih rešitvah to odpiranje mogoče šele potem, ko so se že odprla prva vrata.
Pri Oplu vidijo veliko prednosti takšnega vpetja vrat. Najprej je tukaj lažji dostop do zadnje klopi, obenem pa rešitev vozniku zagotavlja lažji nadzor pri izstopanju potnikov, v tem primeru največkrat otrok.
Zaradi odstotnosti B stebrička je večja površina stekel in boljši občutek prostornosti, v oči pa pade tudi stopnica v bočni liniji. Ali bo rešitev z vpetjem vrat značilnost tudi serijske agile, v Oplu še niso potrdili, čeprav kaže, da mislijo resno. Seveda pa mora ideja najprej prestati ostre varnostne teste.