Huawei Consumer Business Group je leto 2017 prodorno začel: v kar 52 državah po svetu je odpremo pametnih telefonov povišal namreč kar za 50 odstotkov. Huawei je v prvem kvartalu letošnjega leta odpremil 34,55 milijonov pametnih telefonov. To pomeni 21,6 odstotno rast glede na enako obdobje lani. IDC napoveduje, da se bo Huaweijev svetovni tržni delež povečal na 9,8 odstotkov, s čimer se bo trdno zasidral med trojico najuspešnejših proizvajalcev pametnih telefonov na svetu.
V prvem kvartalu letošnjega leta je Huawei doživel prebojno rast v večjemu številu držav. Odprema pametnih telefonov se je povečala za več kot 50 odstotkov v 52 državah, med katerimi je 32 takšnih, kjer je rast več kot 100 odstotkov. Na Kitajskem in v Evropi je rast odpreme Huaweijevih pametnih telefonov obdržala robustno rast 20 odstotkov oz. 15 v tem vrstnem redu. Medtem pa je odprema v jugovzhodni Aziji in južnem Pacifiku presegle rast 70 odstotkov.
Dodatno se je dosegla znatna rast v višjem segmentu pametnih telefonov, ki sta jo povzročila Huawei P9 in Huawei Mate 9. To še dodatno dokazuje povečan Huaweijev vpliv kot globalne znamke visokega razreda. V prvem kvartalu se je delež pametnih telefonov v srednjem in visokem razredu (nad 300 $) povečal za 11 odstotkov, glede na enko obdobje lani.
GfK je za svetovni trg pametnih telefonov v visokem razredu (500 $ in več) ugotovil, da Huawei drži 9,7 odstotni tržni delež v februarju letošnjega leta. Pri tem je dosegel 10 % tržni delež na Kitajskem, v Španiji in Italiji, na Tajskem, v Maleziji in južni Afriki ter na Poljskem ter drugih ključnih tržiščih.
Huawei P10, ki je sedaj na voljo na več kot 30 tržiščih po svetu, od svoje predstavitve, 26. februarja 2017, pridobiva na priljubljenosti med potrošniki po vsem svetu, zahvaljujoč izjemni fotografski izkušnji, ki jo ponuja.
Huawei prav tako preseneča na zaspanem trgu tabličnih računalnikov. Posel s tablicami je bistveno zrastel tako v poslovnem, kot tudi v potrošniškem segmentu z odpremo, ki je zrastla za 70 %, glede na enako obdobje lani.
“Zahvaljujoč povečani globalni prepoznavnosti Huaweijevih izdelkov in Huaweijeve blagovne znamke, se je vpliv Huawei Consumer Business Group, kot znamke visokega razreda, v prvem kvartalu leta 2017 povečal,” je povedal Richard Yu, izvršni direktor Huawei Consumer Business Group.
“V prihodnost se bo Huawei Consumer Business Group osredotočil na izboljšanje storitev za uporabnike, grajenje prisotnosti v prodajnih kanalih in maloprodaji, trženje blagovne znamke in storitve ter druge sektorje, za proaktivno racionalizacijo dejavnosti in splošne uporabniške izkušnje. Medtem pa bo Huawei Consumer Business Group še vedno razvijala izdelke in inovacije z umetno inteligenco (AI). Te bodo uporabnikom prinesle odlične izkušnje in zasidrale Huawei kot vodjo na področju prihajajočih tehnologij ter hkrati vzpostavile podobo podjetja kot kulturne tehnološke blagovne znamke, ki jo obožujejo potrošniki po vsem svetu.”