Kranj
168 ogledov

Prihodnost učenja: Kranjski šoli uvedli norveški model učenja na prostem

Zaključna konferenca projekta School21, Kranj 2024 Arhiv Mestne občine Kranj
V Kranju je bila zaključna konferenca projekta School2, v okviru katerega so bili vpeljani norveški koncepti učenja na prostem v dveh pilotnih kranjskih šolah.

V kranjski Kovačnici je potekala zaključna konferenca projekta School21, ki je v Kranju postavil nov mejnik v pristopih k izobraževanju. V sodelovanju z norveškimi partnerji so Gimnazija Franceta Prešerna in Osnovna šola Franceta Prešerna uspešno vpeljali koncept učenja na prostem, ki obeta revolucijo v načinu poučevanja in učenja.

Projekt, ki je plod sodelovanja med šolama, Regionalno razvojno agencijo Gorenjske, BSC Kranj, Socialno akademijo in norveškimi partnerji ter je bil financiran s strani Norveškega finančnega mehanizma, je bil usmerjen v boj proti pasivnosti učencev med poukom. "Uteskole", kot ga poimenujejo na Norveškem, temelji na izkustvenem učenju, ki presega tradicionalne metode poučevanja in spodbuja učence k samoiniciativnosti, motivaciji ter boljšemu sodelovanju in komunikaciji.

Na zaključni prireditvi je kranjski podžupan Janez Černe poudaril, kako pomembna je dobra infrastruktura pri spreminjanju navad, vrednot in miselnosti. "Z veseljem opažam, da bosta šoli z novima učilnicama na prostem mladim nudili ne le znanje, ampak tudi veščine za bolj trajnostno življenje," je dejal Černe.

V okviru projekta School21 so v Kranju tako vzpostavili dve učilnici na prostem, ki ne pomenita le prenos pouka iz učilnice v naravo, temveč sta del širšega koncepta, ki povezuje formalno izobraževanje z elementi neformalnega učenja. Ta pristop ne samo da krepi učinkovitost izobraževanja, temveč spodbuja tudi razvoj osebnih in socialnih veščin, ki so ključne za življenje in delo v sodobni družbi.

Komentarjev 1
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.