Mestna občina Kranj (MOK) s parkiriščem P + R Zlato polje spodbuja trajnostno mobilnost in zmanjšuje količino osebnih vozil v središču mesta. S tem projektom sledi ciljem iz Trajnostne urbane strategije MOK 2030 in izhodiščem Celostne prometne strategije MOK. Nova pridobitev ponuja 56 parkirnih mest, od tega tri za gibalno ovirane, šest za električna vozila in pet za motorje. Prav tako nudi postajališče KRsKOLESOM z 20 kolesi, za varno vožnjo pa je MOK uredila tudi dvosmerno kolesarsko povezavo s prehodom čez semaforizirano križišče. Postavljeni sta še dve avtobusni postajališči, ob tem pa tudi prostor za popravilo koles, pitnik, prostor za počitek s klopmi in toaletni prostor.
Parkiranje na P+R Zlato polje je dostopno le dvema skupinama uporabnikov, in sicer tistim, ki uporabljajo letne vozovnice mestnega potniškega prometa in uporabnikom letnih paketov sistema KRsKOLESOM, natančneje imetnikom veljavnega paketa Letni paket Gorenjska Bike – navadno in e-kolo. Za oddajo popolne vloge uporabnik potrebuje potrjen obrazec, s katerim bo lahko zaprosil za vpis do dveh registrskih oznak vozila v sistem samodejne prepoznave registrskih tablic. Obrazec lahko uporabnik potrdi oziroma pridobi pri upraviteljih oziroma prodajalcih lokalnega sistema KRsKOLESOM, v njihovih prostorih ali preko elektronske pošte ctmgorenjska@mobiln.si, v Centru trajnostne mobilnosti Kranj na Planini, Turističnem informativnem centru Kranj na Glavnem trgu ter na prodajnem mestu vozovnic mestnega potniškega prometa Arriva, d. o. o., na glavni avtobusni postaji v Kranju.
Vsak predlagatelj bo po oddaji popolne vloge na elektronski naslov abonma@komunala-kranj.si ali osebno v času uradnih ur na blagajni Komunale Kranj vpisan v sistem v roku treh delovnih dni od oddaje. O odobreni vlogi bodo uporabniki obveščeni po elektronski pošti, s sporočilom SMS ali po telefonu. Vpis v sistem uporabniku omogoča brezplačno parkiranje, ne pomeni pa rezervacije parkirnega mesta. Parkiranje je mogoče le do zapolnitve razpoložljivih parkirnih mest. "Da ne bo nepotrebne gneče, je v Kranju že vzpostavljen sistem elektronskih tabel o zasedenosti parkirišč, tudi parkirišča P+R. Tik pred uvozom na parkirišče pa bo postavljena še dodatna tabla, ki bo prikazovala število prostih mest. Dovoljen čas parkiranja uporabnikov bo omejen na 12 ur od vstopa. V primeru zamude bo potrebno pred odhodom s parkirišča na blagajni plačati dnevno parkirnino, ki trenutno znaša 18 evrov. Plačilo bo možno izključno s plačilno kartico," so ob tem sporočili iz MOK.
Parkirišče namenjeno dokaj majhni populaciji uporabnikov, ki se vozijo do Kranja z avtom in naprej z mestnim avtobusom/kolesom. Sepravi verjetno v center, ki pa ni daleč od tam in bi marsikdo šel peš oz. z lastnim zložljivim kolesom/skirojem. Če bi… ...prikaži več brez članarine oz. karte tam lahko parkiral. S polnilno infrastrukturo za električne avtomobile, ki ni splošno dostopna. S kolesi, ki se jih ne da vzet na mestu za enkratni najem. Ampak ok, smo pač napredni.
Povsod v Sloveniji so postavili kolesa za izposojo ob pomanjkanju kolesarskih stez . Pločniki in trgi so polni kolesarjev brez nadzora . To je zgodba podobna skirojem . Nekdo je pač zaslužil, ostalo ni važno .