in nadaljujem .... S postopnim zmanjševanjem hitrosti lahko pri 120 km/h spreminjaš smer. Pri nas pa REVOLUCIJA iz 130 km/h BUM, BUM BUM na 80 km/h in potem zaradi MILICE še radar po vrhu in tako dobiš bizantinsko "nadmudrivanje". TO… ...prikaži več
TO je znanje pri urejanju prometa, da te KAP.
To pa je dosežek vreden svetovne objave. Pojdite na nemške ceste pa boste videli, šivanje dveh kolon v eno se odvija na 200 do 250 m. Pri nas pa zaradi tega da gredo delavci, ki postavljajo znake za zožitev, prej… ...prikaži več domov je označevanje zožitve na 50 m.
Torej promet mora biti s stalno hitrostjo in tekoč. Staro kot stari Rimljani.
V Nemčiji pelješ po avtocesti pa imaš zmanjšanje hitrosti najprej 130 km/h, nato na 120 km/h, nato na 110 km/h, nato 100 km/h, itd. do 80 ali 60 km/h.
No sedaj ta slovenski izum tople vode samo patentiramo in prodamo onim butalcem iz amerike japonske nemcije ki gradijo 5 pasovne ceste budala namesto da bi slovence poklicali da jim resijo problem guzve. Sedaj samo da se bananistanska vlada sprejme… ...prikaži veče uredbo da bomo vsi primorani opraviti ta 40 urni tecaj antielastike voznje in bananarepublika bo resena vseh guzvastih problemov...
Najlažje je iskati izgovore v bizarnih malenkostih. Naše ceste so bolj ali manj grajene z minimalnimi standardi in velikimi profiti v zasebne žepe,zdaj pa kriviti voznike,ki ne upoštevajo varnostne razdalje....
Stanje cest nikakor ne vpliva na debilnost voznikov, ki vozijo tik za ritjo in "šivajo" kjer morejo. Dokazano je, da večja razdalja med vozili povečuje pretočnost, vi debili pa vse to uničite.
To je čista neumnost. Zastoji nastajajo zaradi pacientov, ki se lotijo prehitevat dva tovornjaka, hitrost pa ima 90 km/h. In zaradi brezobraznih tovornjakarjev, ki prehitevajo drugi tovornjak, kateri gre samo nekaj km/h počasneje. V teh primerih varnostna razdalja nima veze.
Eksperiment dokazuje, da tisti, ki se vrivajo pred vozila, povzročajo zastoje. Ko se enkrat promet zaustavi zaradi premajhne varnostne razdalje, stojijo vsa vozila. Dokazano.
Grega, NAROBE! Sam si rekel, da so zastoji zaradi tistih, ki se vrivajo, vrivajo pa se zato, ker je vmes DOVOLJ PROSTORA. Torej je resnica ravno obratna: če bi imeli vsi premajhno razdaljo ne bi bilo zastojev, ker se ne… ...prikaži več bi mogli vrivati. Dejstvo je, da če držiš varnostno razdaljo ti vmes na veliko uletavajo vozniki. Tako moraš zavreti, da držiš to varnostno razdaljo, nakar ti spet nekdo "uleti" vmes in postopek se ponovi. Torej je prava varnostna razdalja recept za zastoje. Kruta realnost.
in nadaljujem .... S postopnim zmanjševanjem hitrosti lahko pri 120 km/h spreminjaš smer. Pri nas pa REVOLUCIJA iz 130 km/h BUM, BUM BUM na 80 km/h in potem zaradi MILICE še radar po vrhu in tako dobiš bizantinsko "nadmudrivanje". TO… ...prikaži več TO je znanje pri urejanju prometa, da te KAP.
butasto ,nimaš kaj
To pa je dosežek vreden svetovne objave. Pojdite na nemške ceste pa boste videli, šivanje dveh kolon v eno se odvija na 200 do 250 m. Pri nas pa zaradi tega da gredo delavci, ki postavljajo znake za zožitev, prej… ...prikaži več domov je označevanje zožitve na 50 m. Torej promet mora biti s stalno hitrostjo in tekoč. Staro kot stari Rimljani. V Nemčiji pelješ po avtocesti pa imaš zmanjšanje hitrosti najprej 130 km/h, nato na 120 km/h, nato na 110 km/h, nato 100 km/h, itd. do 80 ali 60 km/h.
No sedaj ta slovenski izum tople vode samo patentiramo in prodamo onim butalcem iz amerike japonske nemcije ki gradijo 5 pasovne ceste budala namesto da bi slovence poklicali da jim resijo problem guzve. Sedaj samo da se bananistanska vlada sprejme… ...prikaži veče uredbo da bomo vsi primorani opraviti ta 40 urni tecaj antielastike voznje in bananarepublika bo resena vseh guzvastih problemov...
ampak res
Najlažje je iskati izgovore v bizarnih malenkostih. Naše ceste so bolj ali manj grajene z minimalnimi standardi in velikimi profiti v zasebne žepe,zdaj pa kriviti voznike,ki ne upoštevajo varnostne razdalje....
Stanje cest nikakor ne vpliva na debilnost voznikov, ki vozijo tik za ritjo in "šivajo" kjer morejo. Dokazano je, da večja razdalja med vozili povečuje pretočnost, vi debili pa vse to uničite.
To je čista neumnost. Zastoji nastajajo zaradi pacientov, ki se lotijo prehitevat dva tovornjaka, hitrost pa ima 90 km/h. In zaradi brezobraznih tovornjakarjev, ki prehitevajo drugi tovornjak, kateri gre samo nekaj km/h počasneje. V teh primerih varnostna razdalja nima veze.
Eksperiment dokazuje, da tisti, ki se vrivajo pred vozila, povzročajo zastoje. Ko se enkrat promet zaustavi zaradi premajhne varnostne razdalje, stojijo vsa vozila. Dokazano.
Grega, NAROBE! Sam si rekel, da so zastoji zaradi tistih, ki se vrivajo, vrivajo pa se zato, ker je vmes DOVOLJ PROSTORA. Torej je resnica ravno obratna: če bi imeli vsi premajhno razdaljo ne bi bilo zastojev, ker se ne… ...prikaži več bi mogli vrivati. Dejstvo je, da če držiš varnostno razdaljo ti vmes na veliko uletavajo vozniki. Tako moraš zavreti, da držiš to varnostno razdaljo, nakar ti spet nekdo "uleti" vmes in postopek se ponovi. Torej je prava varnostna razdalja recept za zastoje. Kruta realnost.
2% - ŠALA TEDNA :D
Si želite, da bi našli žensko za eno noč? Obiščite = = > www.3xDate.top