A zdej smo pa dolgočasni, če nam električni avto ne ustreza. Če naredim 400 km v enem kosu in si ne morem privoščiti dveh postankov po eno uro! Ko bodo imeli električarji doseg 600 km in polnjenje do 80% v… ...prikaži več 10 minutah, pa ne bom več dolgočasen. Pa ne mi nabijat z avtomobili za 60000 EUR!
Tak sistem je v tujini že zelo dolgo. Zakaj tako? Ker imajo v primeru financiranja tekoč doliv financ manjših zneskov na daljše časovno obdobje, kar pomeni manjši dobiček --> manjši davek. Povsem preprosto.
Tale izračun pa ne pije vode: na DC je 50kWh baterija na 80% v pol ure je še OK. Zdaj pa: 80% od 50kWh je 40kWh. Na domači polnilnici z 11kW bo na enakem nivoju v TREH URAH? Matematika osnovne… ...prikaži več šole: 11kW x 3h=33kWh. Torej če NE upoštevamo 10-20% izgub (kar bi morali) se ne izide, v treh urah si realno kvečjemu na cca .20-25kWh. S tem, da ima povprečno gospodinjstvo priključno moč 10kW in ne 11, pa še v tem primeru moraš izklopit PRAV VSE, do zadnje luči in polnilca telefon ali pa adijo pancarka.
Za to ceno se BEV v celoti izplača v 10 letih že pri letno prevoženih 20.000km, če upoštevamo samo razliko pri porabi goriva, pustimo cestnino pri registraciji, servisi, še posebej večji, bistveno manj delov in s tem okvar, ob neprimerno… ...prikaži več bolj dinamični in udobni vožnji.
Ne nabijati, ker očitno ne razumete koncepta nočnega polnjenja in po potrebi na hitrih DC polnilnicah.
Kamot na fasado ali parkirišče ali garažo ali iz kleti dovolj šuko 16A oz. dobrih 3kWh oz. v 10h 30kWh. Če ni možno, verjetno tako ne bo soglasij sosedov, kabel čez balkon in KJJ. Malo zares, malo heca, drugače nujno… ...prikaži več polnjenje na čim več boksih, parkiriščih....
A zdej smo pa dolgočasni, če nam električni avto ne ustreza. Če naredim 400 km v enem kosu in si ne morem privoščiti dveh postankov po eno uro! Ko bodo imeli električarji doseg 600 km in polnjenje do 80% v… ...prikaži več 10 minutah, pa ne bom več dolgočasen. Pa ne mi nabijat z avtomobili za 60000 EUR!
Z gotovino je avto dražji za 500 evrov. Mi lahko kdo to razloži zakaj tako?
Tak sistem je v tujini že zelo dolgo. Zakaj tako? Ker imajo v primeru financiranja tekoč doliv financ manjših zneskov na daljše časovno obdobje, kar pomeni manjši dobiček --> manjši davek. Povsem preprosto.
Tale izračun pa ne pije vode: na DC je 50kWh baterija na 80% v pol ure je še OK. Zdaj pa: 80% od 50kWh je 40kWh. Na domači polnilnici z 11kW bo na enakem nivoju v TREH URAH? Matematika osnovne… ...prikaži več šole: 11kW x 3h=33kWh. Torej če NE upoštevamo 10-20% izgub (kar bi morali) se ne izide, v treh urah si realno kvečjemu na cca .20-25kWh. S tem, da ima povprečno gospodinjstvo priključno moč 10kW in ne 11, pa še v tem primeru moraš izklopit PRAV VSE, do zadnje luči in polnilca telefon ali pa adijo pancarka.
brez veze se neizplača, brezvezno nakladanje
Kredit eko sklad r+1,3% na 10 let je obrok 195€, že ta veliko cenejši kot namenski kredit. Enim se, enim se ne splača, ni težko zračunati
Za to ceno se BEV v celoti izplača v 10 letih že pri letno prevoženih 20.000km, če upoštevamo samo razliko pri porabi goriva, pustimo cestnino pri registraciji, servisi, še posebej večji, bistveno manj delov in s tem okvar, ob neprimerno… ...prikaži več bolj dinamični in udobni vožnji. Ne nabijati, ker očitno ne razumete koncepta nočnega polnjenja in po potrebi na hitrih DC polnilnicah.
Nočno polnjenje v bloku?
Kamot na fasado ali parkirišče ali garažo ali iz kleti dovolj šuko 16A oz. dobrih 3kWh oz. v 10h 30kWh. Če ni možno, verjetno tako ne bo soglasij sosedov, kabel čez balkon in KJJ. Malo zares, malo heca, drugače nujno… ...prikaži več polnjenje na čim več boksih, parkiriščih....
Probaj v Fužinah, kjer še parkirnih mest ni dovolj.
Potem pa DC v pol ure 25 kWh ali pol baterije, bo šlo