No ja, čez lužo ne vozijo desno skozi rdečo. Čez lužo imajo semaforje drugače postavljene saj so ti na drugi strani ceste, ki jo prečkaš. Pri zavijanju v desno torej nikoli ne pelješ skozi rdečo luč, ker ne prečkaš ceste.… ...prikaži več Desno lahko torej vedno zavijaš, razen takrat, ko piše, da ne smeš.
Nepoznavanje prometnih pravil je v Sloveniji splošen problem, saj na izpitih vse preveč poudarka dajemo praktični vožnji! Če bi teorijo preverjali dvakrat, vmes pa bi preteklo daljše časovno obdobje, bi bilo znanje boljše. Drugi problem je uvoz poceni delovne sile… ...prikaži več iz Balkana (vozniki tovornih vozil, avtobusov...), ki po standardih teoretičnega znanja ne dosegajo niti 20% naših. Tretji problem je komunikacija AVP, ki po njihovih kanalih doseže le omejen krog voznikov.
V nemčiji ni to noben problem niti za tujce, tisti ki pozna prakso takšnega načina vožie tako vozi vsi ostali počakajo na zeleno, jenpa strpnost večja ker nišče ne trobi če počakaš na zelen semfor.
A to pomeni, da je zavijanje pri rdeči,, ker je desni v primerjavi z drugim, ki ima zeleno, velja desno pravilo in ima rdeči prednost? Kdo bo spoštoval takrat pešce, ki imajo zeleno za prehod? Koliko bo povoženih pešcev, pa… ...prikaži več kolesarjev, ki že sedaj izsiljujejo z zavijanjem? Bedarije, raje urediti promet z manj semaforji in življenjskimi omejitvami!
No ja, čez lužo ne vozijo desno skozi rdečo. Čez lužo imajo semaforje drugače postavljene saj so ti na drugi strani ceste, ki jo prečkaš. Pri zavijanju v desno torej nikoli ne pelješ skozi rdečo luč, ker ne prečkaš ceste.… ...prikaži več Desno lahko torej vedno zavijaš, razen takrat, ko piše, da ne smeš.
Se osnovnih pravil večina ne pozna
Nepoznavanje prometnih pravil je v Sloveniji splošen problem, saj na izpitih vse preveč poudarka dajemo praktični vožnji! Če bi teorijo preverjali dvakrat, vmes pa bi preteklo daljše časovno obdobje, bi bilo znanje boljše. Drugi problem je uvoz poceni delovne sile… ...prikaži več iz Balkana (vozniki tovornih vozil, avtobusov...), ki po standardih teoretičnega znanja ne dosegajo niti 20% naših. Tretji problem je komunikacija AVP, ki po njihovih kanalih doseže le omejen krog voznikov.
4.poblem je pa ta da vecina balkancev imajo kupljene izpite.
teorija se plonka. tega sicer ne razumem, ker se itak ucis zase, ampak imamo dovolj debilov. zgleda.
Mislim, da se bom moral prijaviti še na nekaj uric vožnje na AŠ! :D
A tale možakar je dobil tak izraz na obrazu, ko je izvedel, da bo kmalu začelo obstajati tako pravilo?
V nemčiji ni to noben problem niti za tujce, tisti ki pozna prakso takšnega načina vožie tako vozi vsi ostali počakajo na zeleno, jenpa strpnost večja ker nišče ne trobi če počakaš na zelen semfor.
Ne!!! Pokalo bo, kot za stavo. Ker Slovenc je agresivčina. umirali bodo ljudje. verjetno veliko nedolznih sopotnikov v zelenem valu.
A to pomeni, da je zavijanje pri rdeči,, ker je desni v primerjavi z drugim, ki ima zeleno, velja desno pravilo in ima rdeči prednost? Kdo bo spoštoval takrat pešce, ki imajo zeleno za prehod? Koliko bo povoženih pešcev, pa… ...prikaži več kolesarjev, ki že sedaj izsiljujejo z zavijanjem? Bedarije, raje urediti promet z manj semaforji in življenjskimi omejitvami!