slovenska klasika... po odstavnem pasu do izvoza za bencinsko potem pa cez bencinsko in nazaj na ac, da se pridobi tistih 300 metrov. drugi naj pa stojijo, da se ti fegeti spet vkljucijo.
Če bi novinar g.Andrej Leben poznal predpise oz. če bi samo povzel kar je kasneje sam opazil, ne bi napisal da je tako početje nevarno, ker če bi se vzpostavil reševalni pas - kateri na sliki recimo ni, bi vožnja… ...prikaži več po desni bila onemogočena, ker bi vozniki na voznem pasu vozili preko črte tudi po odstavnem. Tak da če bi vsi vozili kot je treba, potem ne bi bilo teh težav. Tudi tovornjaki, ki kao namensko blokirajo odstavni pas, v resnici vozijo tako kot je treba.
Raje se vprašajte, zakaj mnogi vozniki na popolnoma normalno pretočni avtocesti vozijo 90km/h po prehitevalnem pasu. Pa kaj jim ni jasno !!!!
slovenska klasika... po odstavnem pasu do izvoza za bencinsko potem pa cez bencinsko in nazaj na ac, da se pridobi tistih 300 metrov. drugi naj pa stojijo, da se ti fegeti spet vkljucijo.
Bi pa lahko policisti vsakič ko je zastoj opravljali svoje delo in čakali pri izvozih na te debile in jih obglobili. Zato tudi so plačani...
Če bi novinar g.Andrej Leben poznal predpise oz. če bi samo povzel kar je kasneje sam opazil, ne bi napisal da je tako početje nevarno, ker če bi se vzpostavil reševalni pas - kateri na sliki recimo ni, bi vožnja… ...prikaži več po desni bila onemogočena, ker bi vozniki na voznem pasu vozili preko črte tudi po odstavnem. Tak da če bi vsi vozili kot je treba, potem ne bi bilo teh težav. Tudi tovornjaki, ki kao namensko blokirajo odstavni pas, v resnici vozijo tako kot je treba.