G. Akita je zelo moder človek. Promet predstavlja 20% svetovnih emisij. Slon v sobi je porizvodnja palminega olja in živinoreja. V prometnem sektorju ladijski in letalski promet. Trenutno ni dovolj resursov na scetu, da gremo vsi na elektriko in okoljsko… ...prikaži več je kopanje redkih kovin, ki jih dodajajo lion baterijam velik logisticen problem zaradi malo lokacij. Na trg prihaja moder bencin z manj Co2 emisijami. V prometu je edini odgovor vsesplosni carsharing in avtonomna voznja. Vsedruzbena taxi sluzba
čudno je da ravno ti delničarji imajo delnice v Toyoti in ne v Tesli ali pa VW !!. res me zanima kdaj bodo svetovne ladje prenehale vozit na nafto ? pa naj se ti bučki zamislijo kolk porabi ena kontejnerska… ...prikaži več ladja na uro. in za hec, kolk energije se porabi, da se izdela papir za zavijanje salam na delikatesi ene štacune v LJ za en dan. dejte to naštudirat, pa boste videl, kolk bencina je to.
da se, to ni problem. vozijo pa na mazut. ladje imajo zelo umazano "tehnologijo". to bi morali nasloviti najprej. Zal se industrija ni toliko vrgla v nove ladijske motorje. so inovacije ampak dalec od taksnih, ki bi naredile spremembo.
G. Akita je zelo moder človek. Promet predstavlja 20% svetovnih emisij. Slon v sobi je porizvodnja palminega olja in živinoreja. V prometnem sektorju ladijski in letalski promet. Trenutno ni dovolj resursov na scetu, da gremo vsi na elektriko in okoljsko… ...prikaži več je kopanje redkih kovin, ki jih dodajajo lion baterijam velik logisticen problem zaradi malo lokacij. Na trg prihaja moder bencin z manj Co2 emisijami. V prometu je edini odgovor vsesplosni carsharing in avtonomna voznja. Vsedruzbena taxi sluzba
čudno je da ravno ti delničarji imajo delnice v Toyoti in ne v Tesli ali pa VW !!. res me zanima kdaj bodo svetovne ladje prenehale vozit na nafto ? pa naj se ti bučki zamislijo kolk porabi ena kontejnerska… ...prikaži več ladja na uro. in za hec, kolk energije se porabi, da se izdela papir za zavijanje salam na delikatesi ene štacune v LJ za en dan. dejte to naštudirat, pa boste videl, kolk bencina je to.
da se, to ni problem. vozijo pa na mazut. ladje imajo zelo umazano "tehnologijo". to bi morali nasloviti najprej. Zal se industrija ni toliko vrgla v nove ladijske motorje. so inovacije ampak dalec od taksnih, ki bi naredile spremembo.