Hibrid ni za na avtocesto, tri leta in pol poslušam tuljenje CVT menjalnika. Grem nazaj na dizla, ostali se pa kar prepričujte kako ste ekološko ozaveščeni.... Za cincanje po podeželskih cestah je pa idealen. Žal za po mestu tudi ni,… ...prikaži več ker je baterija prec prazna, potem pa žre več kot navaden bencinar. Predvsem so to lastne izkušnje, ne pa lapanje po raznih "cajtengih"....
S kar strinjam, sicer hibrida se nisem vozil a iz vseh testov je razvidno, da se pri vsakodnevni voznji po AC ne obnese. Enostavno ni dovolj avtonomije oz. še dandanes ta vozila ali sploh ne zmorejo hitrosti na AC obvladati… ...prikaži veči z elektromotorjem ali je energije dovolj za par (deset) km in so nato le navadni bencinarji z bencinsko porabo.
Dokler so el. vozila tako draga............ Dokler imajo tako majhen domet................Dokler so baterije tako težke, da zasedajo preveč prostora...................Dokler je baterija ekološko sporna..............Dokler je elektrika iz termo elektrarn, jedrske itd......................Potem ljudje ne bodo kupovali el. vozila. Če bi bila elektrika… ...prikaži veča sončna, potem......................
Zaenkrat je najbolj ekološki avto plin in tudi investicija se kar hitro povrne, prej, kot el. avto.
Toyota daje ogromno "priboljškov" novinarjem za pospeševanje prodaje svojih hibridov. Je pa res, da smo vsakodnevnega nabijanja o prelepi elektriki bralci že precej naveličani. Ko bo zadeva zrela, jo bomo uporabniki že pograbili, ne skrbite. Pralnega stroja nam ni potrebno… ...prikaži več vsiljevati, tudi mikrovalovke na dizel ne bo kupil nihče.
Novi Toyota Prius plug-in hibrid je višek tehnologije. Najboljše iz obeh svetov EV in ICE. Neverjetno udobna vožnja in minimalna poraba energentov. Bravo Toyota! Ne zamenjam ga za noben navaden avto.
Bravo Toyota? Moja Ampera ima to že od leta 2012, poleg tega pa ima še večji električni doseg (80km) od Prius Plug-Ina (60km), pa je že več kot 5 let star avto.
Poleg tega ima Ampera 111kW (150 konjski) elektro motor, koliko pa Prius Plug-In? Mimogrede, zmore Prius Plug-In do končne hitrosti le na elektriko, kot zmore Ampera. Če se ne motim, ne zmore. 7 let za Chevrolet Voltom (Volt je bratski… ...prikaži več avto od Opel Ampere, ki je v ZDA prišel ven konec 2010), pa manj zmogljivosti od nje(ga). Kako je to 'Bravo Toyota'?
Direktna primerjava med Toyota Prius Plug-in in Opel Ampero žal ni možna, ker gre za različni tehnologiji. Prius je PHEV, Ampera pa je BEV z REX. Realna primerjava bi lahko bila npr. z Hunday Ioniq PHEV ali Kia Optima PHEV.… ...prikaži več Od katerih pa je Prius neprimerno boljši po vseh parametrih :)
V komentarju je govora o hibridih in ne o električnih. Imel sem miljon avtov in zdaj vozim Priusa gen 3. Zelo sem zadovoljen. Poleti porabi pod 5l, pozimi pa okoli 5.5l, Sem zelo dinamičen voznik. Ga ne šparam. Velik plus… ...prikaži več pa je, da ne zasmrdim mesta.
Hibrid ni za na avtocesto, tri leta in pol poslušam tuljenje CVT menjalnika. Grem nazaj na dizla, ostali se pa kar prepričujte kako ste ekološko ozaveščeni.... Za cincanje po podeželskih cestah je pa idealen. Žal za po mestu tudi ni,… ...prikaži več ker je baterija prec prazna, potem pa žre več kot navaden bencinar. Predvsem so to lastne izkušnje, ne pa lapanje po raznih "cajtengih"....
Bravo fulmmer, končno nekdo, ki si upa na glas povedat resnico, ne pa samo poslušanje in pranje možganov raznih lobijev
S kar strinjam, sicer hibrida se nisem vozil a iz vseh testov je razvidno, da se pri vsakodnevni voznji po AC ne obnese. Enostavno ni dovolj avtonomije oz. še dandanes ta vozila ali sploh ne zmorejo hitrosti na AC obvladati… ...prikaži veči z elektromotorjem ali je energije dovolj za par (deset) km in so nato le navadni bencinarji z bencinsko porabo.
Dokler so el. vozila tako draga............ Dokler imajo tako majhen domet................Dokler so baterije tako težke, da zasedajo preveč prostora...................Dokler je baterija ekološko sporna..............Dokler je elektrika iz termo elektrarn, jedrske itd......................Potem ljudje ne bodo kupovali el. vozila. Če bi bila elektrika… ...prikaži veča sončna, potem...................... Zaenkrat je najbolj ekološki avto plin in tudi investicija se kar hitro povrne, prej, kot el. avto.
Toyota daje ogromno "priboljškov" novinarjem za pospeševanje prodaje svojih hibridov. Je pa res, da smo vsakodnevnega nabijanja o prelepi elektriki bralci že precej naveličani. Ko bo zadeva zrela, jo bomo uporabniki že pograbili, ne skrbite. Pralnega stroja nam ni potrebno… ...prikaži več vsiljevati, tudi mikrovalovke na dizel ne bo kupil nihče.
Novi Toyota Prius plug-in hibrid je višek tehnologije. Najboljše iz obeh svetov EV in ICE. Neverjetno udobna vožnja in minimalna poraba energentov. Bravo Toyota! Ne zamenjam ga za noben navaden avto.
Bravo Toyota? Moja Ampera ima to že od leta 2012, poleg tega pa ima še večji električni doseg (80km) od Prius Plug-Ina (60km), pa je že več kot 5 let star avto.
Poleg tega ima Ampera 111kW (150 konjski) elektro motor, koliko pa Prius Plug-In? Mimogrede, zmore Prius Plug-In do končne hitrosti le na elektriko, kot zmore Ampera. Če se ne motim, ne zmore. 7 let za Chevrolet Voltom (Volt je bratski… ...prikaži več avto od Opel Ampere, ki je v ZDA prišel ven konec 2010), pa manj zmogljivosti od nje(ga). Kako je to 'Bravo Toyota'?
Direktna primerjava med Toyota Prius Plug-in in Opel Ampero žal ni možna, ker gre za različni tehnologiji. Prius je PHEV, Ampera pa je BEV z REX. Realna primerjava bi lahko bila npr. z Hunday Ioniq PHEV ali Kia Optima PHEV.… ...prikaži več Od katerih pa je Prius neprimerno boljši po vseh parametrih :)
V komentarju je govora o hibridih in ne o električnih. Imel sem miljon avtov in zdaj vozim Priusa gen 3. Zelo sem zadovoljen. Poleti porabi pod 5l, pozimi pa okoli 5.5l, Sem zelo dinamičen voznik. Ga ne šparam. Velik plus… ...prikaži več pa je, da ne zasmrdim mesta.