slovenija je tranzitna država, kaj lahko drugega pričakujemo ... včasih je pač na teh točkah premalo placa, vsak pa več folka, pa vsak dan več kamionov
" "Dejstvo pa je, da se na počivališčih ob avtocestah in hitrih cestah v bližini večjih slovenskih mestih (Ljubljana, Maribor, Celje) dogaja, da se v času vikendov poveča število težkih tovornih vozil (TTV) Dejstvo je : Da pobirate denar in… ...prikaži več in mečkate, mečkate leta, četudi za tako delo dobite mesečno plačo - pa ne 600,00 €. Tako je v slovenski komunistični.
Naredite parkirišča pa bo mi mir. in to tam bogu za hrbtom , ne pa ob mestih !Ljubljanski šoferji čez vikend parkirajo na Barju in se s svojim avtom odpeljejo domov . Kaj se bi mogoče morali domov voziti s kamioni ?
Naj jim delamo ta veleparkirišča z javnim denarjem? Če se nekdo ukvarja s to dejavnostjo, naj pokrije tudi strošek parkiranja. Ne hvala za javno subvencioniran kapitalizem.
DARS in DRSI sta odgovorni za cestni promet ,kadar gre plačila uporabnikom ........vse ostalo pa sodi v zapuščino državnih birokratov. Hrvati in Srbi so uprizorili ustavitev prometa zaradi nepokorščine .......vsak zgled šteje za nekaj.
povišat cene vinjet za kamione in še dodatno za tiste, ki so v tranzitu. vsako leto se ceste zaradi njih popravljajo iz državnega proračuna, ki bi lahko bil bolje prerazporejen...
Če ne poznaš sistema plačevanja nadomestil za tovorni promet ne pametuj-ne komentiraj !
Primer/cestnina za kamion emisije Euro 5 od Lendave do Kopra je cca 60 € v eno smer in ne pametuj o višini cestnine!
Miki1234 Če ne poznaš sistema plačevanja nadomestil za tovorni promet ne pametuj-ne komentiraj ! Primer/cestnina za kamion emisije Euro 5 od Lendave do Kopra je cca 60 € v eno smer( obračunava se po prevoženem km in emisijskem razredu) in… ...prikaži veču) in ne pametuj o višini cestnine!
slovenija je tranzitna država, kaj lahko drugega pričakujemo ... včasih je pač na teh točkah premalo placa, vsak pa več folka, pa vsak dan več kamionov
Kamione na vlake! Najbolj nevarno je, da je kamion oz. cela kolona le-teh parkirana na uvozu na črpalko.
Za tako sanacijo železnic (še iz Franca Jožefa) SD še nima odrejenega kadra za novo državno podjetje. Bo takoj, ko bo nova vlada "zaživela".
" "Dejstvo pa je, da se na počivališčih ob avtocestah in hitrih cestah v bližini večjih slovenskih mestih (Ljubljana, Maribor, Celje) dogaja, da se v času vikendov poveča število težkih tovornih vozil (TTV) Dejstvo je : Da pobirate denar in… ...prikaži več in mečkate, mečkate leta, četudi za tako delo dobite mesečno plačo - pa ne 600,00 €. Tako je v slovenski komunistični.
Naredite parkirišča pa bo mi mir. in to tam bogu za hrbtom , ne pa ob mestih !Ljubljanski šoferji čez vikend parkirajo na Barju in se s svojim avtom odpeljejo domov . Kaj se bi mogoče morali domov voziti s kamioni ?
Naj jim delamo ta veleparkirišča z javnim denarjem? Če se nekdo ukvarja s to dejavnostjo, naj pokrije tudi strošek parkiranja. Ne hvala za javno subvencioniran kapitalizem.
DARS in DRSI sta odgovorni za cestni promet ,kadar gre plačila uporabnikom ........vse ostalo pa sodi v zapuščino državnih birokratov. Hrvati in Srbi so uprizorili ustavitev prometa zaradi nepokorščine .......vsak zgled šteje za nekaj.
povišat cene vinjet za kamione in še dodatno za tiste, ki so v tranzitu. vsako leto se ceste zaradi njih popravljajo iz državnega proračuna, ki bi lahko bil bolje prerazporejen...
Če ne poznaš sistema plačevanja nadomestil za tovorni promet ne pametuj-ne komentiraj ! Primer/cestnina za kamion emisije Euro 5 od Lendave do Kopra je cca 60 € v eno smer in ne pametuj o višini cestnine!
Miki1234 Če ne poznaš sistema plačevanja nadomestil za tovorni promet ne pametuj-ne komentiraj ! Primer/cestnina za kamion emisije Euro 5 od Lendave do Kopra je cca 60 € v eno smer( obračunava se po prevoženem km in emisijskem razredu) in… ...prikaži veču) in ne pametuj o višini cestnine!
premalo, glede na povzorčeno škodo na cestišču in brezobzirno povzročanje nevarnosti - prehitevanje objestnih tovornjakarjev...