Ne vem sicer kje je to, ampak glede na to kar kaže fotka, bi bilo smiselno asfalt namesto za ležeče policaje porabiti za pločnik in kolesarsko stezo. In tudi namesto luči. Največ za varnost pešcev in kolesarjev lahko naredijo ti… ...prikaži več elementi. Šele, ko to je, pride na vrsto cestna razsvetljava in podobno.Sicer pa tudi pri nas delajo podobno in naredijo cestno razsvetljavo praktično v gozdu, namesto, da bi najprej razširili prometne površine in za pešce in kolesarje naredili spodoben in varen prostor. Res pa je, da so lučke in ležeči policaji ceneje. Ampak ali ni nekaj predrago, če to vseeno NI PRAVA REŠITEV, čeprav je poceni?
Vsi smo enaki, le nekateri so malo bolj enaki.
Če kar 80 procentov voznikov krši neko omejitev, to pomeni, da je z omejitvijo nekaj resno narobe. Vsaj v normalnih državah je tako.
HAHA za omejitev 30 na Sneberski. Na istem tipu ceste je v Avstriji omejitev vsaj 60 km/h.
Poznamo ministra brez listnice oz. brez resorja, ne pa brez imena.
Je pač član slovenske mafije!
To je največji problem v Sloveniji. Vsi delajo po 'strokovni' presoji, namesto da bi naredili to, kar je prav.
Ne vem sicer kje je to, ampak glede na to kar kaže fotka, bi bilo smiselno asfalt namesto za ležeče policaje porabiti za pločnik in kolesarsko stezo. In tudi namesto luči. Največ za varnost pešcev in kolesarjev lahko naredijo ti… ...prikaži več elementi. Šele, ko to je, pride na vrsto cestna razsvetljava in podobno.Sicer pa tudi pri nas delajo podobno in naredijo cestno razsvetljavo praktično v gozdu, namesto, da bi najprej razširili prometne površine in za pešce in kolesarje naredili spodoben in varen prostor. Res pa je, da so lučke in ležeči policaji ceneje. Ampak ali ni nekaj predrago, če to vseeno NI PRAVA REŠITEV, čeprav je poceni?