To je nujno, v nekem Orehku na Gorenjskem. Brez tega tovorni in potniški promet ne bo vode spil. Podreti bi bilo potrebno nekaj hiš, prestaviti cesto,..., Bog nam pomagaj!
Kot prvo je tovorni promet skozi karavanški predor od osamosvojitve padel za 70%. Karavanski predor je zdaj enotiren, prej je bil dvotiren. Zato tovornega prometa ne bo veliko in ne potrebujemo 160km/h. Sumim da so zadaj evropska sredstva, ki jih… ...prikaži večh bomo v najboljšemu slučaju dobili 15-20% zaradi nesposobnosti ministrstva za infrastrukturo. 2TDK je že tak primer.
Pomembna železniška postaja, katero bi lahko brez škode ukinili! Sicer pa glede na "številčnost" mednarodnih potniških linij in direktnih povezav smo tako ali tako slepo črevo v Evropi. Tudi povezava z Brnikom je brez pomena in se je zaradi tistih… ...prikaži večh nekaj avio-linij in zamirajočega letališča nikako ne splača zgraditi. Saj vendar vse prehaja na Gradec, Zagreb in Ronke. Še Celovec postaja pomembnejši!
to je tko, če država da preveč pooblastil občinam in nima regij. potem se dogaja to. občina delajo svoje OPNje in OPPNje. čez 20 let pa pride država z DPNjem. skratka. slovenija je prostorska žalost brez repa in glave.
Če Jeseničan hoče z vlakom v Maribor, mora v Ljubljani prestopiti na drug vlak. Vendar mora biti med prihodom vlaka z Jesenic in odhodom iz LJ proti MB vsaj 20 minut razlike, ker ga ne bo ujel zaradi kroničnih zamud… ...prikaži več vlaka iz Gorenjske. Najprej uredite zamude, šele potem drugi tir.
Kranjčani je ne marajo. Poglej njen rezultat na volitvah, potem pa komentiraj. Je bila botra pri sanaciji dveh mostov. Po dveh letih so enega morali sanirati še enkrat.
hm torej ideja je 5 let stara. ideja ! 5 let! potem pride covid in neki novi klinci pa se zapre karavanken zug tunel, pa se komaj , komaj klinci lotijo male obnove gorenjske proge. e zdej pa pol miljarde… ...prikaži več pa preselt en pleme zato da se hitrost poveča za par km/h. pa jest sem mislil tako iz prve da bodo vsaj Šinkasen pripeljal z japonske. tako bodo pa še vedno malodane gomuljke samo da bodo lahk jih mal navil, tako kot kak mladec svojga civic-r.
Uradno: opankovićev golubarnik načrtno PREUSMERJA pozornost od svoje nekompetentnosti, nesposobnosti, nemorale, neetike, kurbarije, ropanja, kraj in laganja! Plešite, ovce ćobana jankovića!
Malo si vzemite za zgled naše severne sosede...proga Celovec - Graz s 33 kilometrskim predorom bo izvedena v dobrih 6 letih. Potekala bo tudi skozi oz. bolje rečeno pod naselji, ker samo dajo veliko na kvaliteto življenja...naši očitno samo na… ...prikaži več ceno, ki pa z vsemi projekti/razpisi/študijami in ponovitvami le teh pred samo izvedbo nikoli ni poceni.
Naj javno razgrnejo možne lokacije kjer bi lahko potekala nova proga saj tam že obstaja 1 proga. Glede na omenjeno šolo si pa vsakdo, ki ima Google earth lahko sam nariše to progo. A si predstavljate koliko se bodo otroci… ...prikaži več naučili v šoli, ko bo vsake tiko drvel mimo tovorni vlak? Toliko izgovorov na račun otrok potem pa pridejo z takim predlogom na svetlo!
Pa še nekaj. Tu se zafrkavajo pa "ne vejo" kako bi potegnili par km 2 tira ali bolje rečeno razširili obstoječi tir. Slovenija bi že zdavnaj morala imeti 2 tira Madžarska Italija in Hrvaška Avstrija! A ne pozabljamo na nekaj… ...prikaži več zelo pomembnega! Kdo pa je lastnik tovornega prometa v Sloveniji? Ga niso pred hmm časa prodali DB!
Prebivalci Orehka, ne se sekirat, to bo šele leta 2155?
Pod levimi vladami nikoli.
Pod desnimi pa šele leta 2358!!
A časovnica je že?
To je nujno, v nekem Orehku na Gorenjskem. Brez tega tovorni in potniški promet ne bo vode spil. Podreti bi bilo potrebno nekaj hiš, prestaviti cesto,..., Bog nam pomagaj!
Treba podredi, ne potrebno.
Kot prvo je tovorni promet skozi karavanški predor od osamosvojitve padel za 70%. Karavanski predor je zdaj enotiren, prej je bil dvotiren. Zato tovornega prometa ne bo veliko in ne potrebujemo 160km/h. Sumim da so zadaj evropska sredstva, ki jih… ...prikaži večh bomo v najboljšemu slučaju dobili 15-20% zaradi nesposobnosti ministrstva za infrastrukturo. 2TDK je že tak primer.
Pomembna železniška postaja, katero bi lahko brez škode ukinili! Sicer pa glede na "številčnost" mednarodnih potniških linij in direktnih povezav smo tako ali tako slepo črevo v Evropi. Tudi povezava z Brnikom je brez pomena in se je zaradi tistih… ...prikaži večh nekaj avio-linij in zamirajočega letališča nikako ne splača zgraditi. Saj vendar vse prehaja na Gradec, Zagreb in Ronke. Še Celovec postaja pomembnejši!
Mal se zapel mim Brnika pa boš presenečen, kaj vse je tam!!
Kaj pa tista nova proga na Gorenjsko mimo Brnika?
Pučnik že koplje traso mim Vodic in Zbilj, menda je že skor na Brniku??
to je tko, če država da preveč pooblastil občinam in nima regij. potem se dogaja to. občina delajo svoje OPNje in OPPNje. čez 20 let pa pride država z DPNjem. skratka. slovenija je prostorska žalost brez repa in glave.
URADNO: niste sposobni že 100let zgraditi drugega tira oz vzdrževati prvega in vi bi gradili podzemno???? samo da perete denar skorumpirani pedri
Če Jeseničan hoče z vlakom v Maribor, mora v Ljubljani prestopiti na drug vlak. Vendar mora biti med prihodom vlaka z Jesenic in odhodom iz LJ proti MB vsaj 20 minut razlike, ker ga ne bo ujel zaradi kroničnih zamud… ...prikaži več vlaka iz Gorenjske. Najprej uredite zamude, šele potem drugi tir.
Šivilja Alenka bi najprej poskrbena za kranjčane..Kakšen patriotizem vlada pri njej..!
Šivilja sploh ne bi smela bit ministrica. K*rba je direkt za v peč. Živa.
Kranjčani je ne marajo. Poglej njen rezultat na volitvah, potem pa komentiraj. Je bila botra pri sanaciji dveh mostov. Po dveh letih so enega morali sanirati še enkrat.
hm torej ideja je 5 let stara. ideja ! 5 let! potem pride covid in neki novi klinci pa se zapre karavanken zug tunel, pa se komaj , komaj klinci lotijo male obnove gorenjske proge. e zdej pa pol miljarde… ...prikaži več pa preselt en pleme zato da se hitrost poveča za par km/h. pa jest sem mislil tako iz prve da bodo vsaj Šinkasen pripeljal z japonske. tako bodo pa še vedno malodane gomuljke samo da bodo lahk jih mal navil, tako kot kak mladec svojga civic-r.
Uradno: opankovićev golubarnik načrtno PREUSMERJA pozornost od svoje nekompetentnosti, nesposobnosti, nemorale, neetike, kurbarije, ropanja, kraj in laganja! Plešite, ovce ćobana jankovića!
Mladenič malo se ustavi. Nihče ni voljan brati komentarje trala iz Trstenjakove..
Ja sej. Ender in ostali levicarski idioti bi še v gulagu plesali samo da ni janša.
Malo si vzemite za zgled naše severne sosede...proga Celovec - Graz s 33 kilometrskim predorom bo izvedena v dobrih 6 letih. Potekala bo tudi skozi oz. bolje rečeno pod naselji, ker samo dajo veliko na kvaliteto življenja...naši očitno samo na… ...prikaži več ceno, ki pa z vsemi projekti/razpisi/študijami in ponovitvami le teh pred samo izvedbo nikoli ni poceni.
Naj javno razgrnejo možne lokacije kjer bi lahko potekala nova proga saj tam že obstaja 1 proga. Glede na omenjeno šolo si pa vsakdo, ki ima Google earth lahko sam nariše to progo. A si predstavljate koliko se bodo otroci… ...prikaži več naučili v šoli, ko bo vsake tiko drvel mimo tovorni vlak? Toliko izgovorov na račun otrok potem pa pridejo z takim predlogom na svetlo!
Za lokalno uporabo bo 120 km/h čisto dovolj. Bolj me skrbijo kronične zamude vlakov na tej relaciji.
Pa še nekaj. Tu se zafrkavajo pa "ne vejo" kako bi potegnili par km 2 tira ali bolje rečeno razširili obstoječi tir. Slovenija bi že zdavnaj morala imeti 2 tira Madžarska Italija in Hrvaška Avstrija! A ne pozabljamo na nekaj… ...prikaži več zelo pomembnega! Kdo pa je lastnik tovornega prometa v Sloveniji? Ga niso pred hmm časa prodali DB!