Buče. Namesto da bi kaznovali tiste, ki imajo pri 20 kh/h na uro v kolonah 1 km varnostne razdalje in so kolone zaradi njih 5x daljše. Varnostna razdalja mora biti, seveda, ampak ne pretiravati z njo. Če si pri stvari… ...prikaži veči je lahko dosti majhna. Drugo je če pišeš sms sporočila, če prižigaš cigarete, se šminkaš...
Z normalno varnostno razdaljo sem lanko leto eno jutro poskušal če bo šlo. V 23 minutah kolikor sem rabil od obvoznice do centa LJ sem jo uspel zadržati 12 sekund pa še to zato ker je šel nasproti avto in… ...prikaži več me ni mogel vznik prehiteti. No poizkus sem seveda predčasno prekinil ker sem po 3 semaforjih imel že grožnje :))
Končno začenjate dajati poudarek na najbolj pomemben varnostni element vožnje. Dejansko, koliko je iz članka zaslediti, ugotavljate kot vzrok samo posredno. Torej potem ti podatki niso nujno natančni. Sem namreč mnenja, da ko se vozilo zaleti v drugo vozilo, je… ...prikaži več direktno ali posredno kriva premala varnostna razdalja. Posredno pomeni recimo, da je nekdo šraufal radio, pa prej ni poskrbel za povečanje razdalje in se je medtem zaletel. Zato predvidevam da je odstotek, kjer je premala varnostna prisotna še precej večji.
kolone so kjer so uvozi in izvozi zaradi zaletavih vkljucevalcev na desni in tudi na levi pas. prvi pobremza za 1 s, deseti za njim pa se ustavi, ker vsak naslednji pobremza za desetinko dlje. Če imas varnostno razdaljo bremze… ...prikaži več ne uporabljas in promet tece. Sploh pa so vas v avtosoli ucili, da se na avtocesti, ce ni potrebe ne uporablja zavor, ker zmede voznike za teboj. pri nas pa vsak gumpec nonstop bremza in se zaletava. Pri nas, glede na gostoto prometa sploh ne bi smelo biti zastojev. Pa so. in to najvec v Lj med bezigradom in šiško. in cudezno nikoli ni razlogov za to. zgoraj napisano je razlog. ljudje pac nimajo pojma o voznji na AC
Z normalno varnostno razdaljo v koloni je tako, da se pred teboj guzijo eden za drugim frajerji, ker oni že ne bodo zadnji v koloni. In posledično vozim brez te razdalje, če se hočem vsaj malo premakniti. Je pa zanimivo,… ...prikaži več da tega ne omenjate in ne pokritizirate te barbarske kulture naših voznikov. Sicer me ne čudi, ko vidim instruktorje, kako jih učijo voziti. Ko s kandidatom zavijata levo v semaforiziranem križišču, namesto, da bi se zapeljal vsaj do sredine križišča in za seboj potegnil čim več avtomobilov, se naguzita takoj za semaforjem in čakata.
Za Slovence varnostna razdalja nekoga drugega pomeni, da je tam prostor za njihov avto. Če upoštevaš varnostno razdaljo, se ti vsakič nekdo vrine noter. V jutranji konici je to lahko več 10 avtov preden prideš do službe.
Buče. Namesto da bi kaznovali tiste, ki imajo pri 20 kh/h na uro v kolonah 1 km varnostne razdalje in so kolone zaradi njih 5x daljše. Varnostna razdalja mora biti, seveda, ampak ne pretiravati z njo. Če si pri stvari… ...prikaži veči je lahko dosti majhna. Drugo je če pišeš sms sporočila, če prižigaš cigarete, se šminkaš...
a lahko ta država kaj naredi za javni prevoz in tudi skrajša suženjski delovni čas?
kolone so zaradi počasnežov ki vozijo 30 namesto 50 na uro, teh ta gnila policija ne vidi, za kozlat država
Z normalno varnostno razdaljo sem lanko leto eno jutro poskušal če bo šlo. V 23 minutah kolikor sem rabil od obvoznice do centa LJ sem jo uspel zadržati 12 sekund pa še to zato ker je šel nasproti avto in… ...prikaži več me ni mogel vznik prehiteti. No poizkus sem seveda predčasno prekinil ker sem po 3 semaforjih imel že grožnje :))
Končno začenjate dajati poudarek na najbolj pomemben varnostni element vožnje. Dejansko, koliko je iz članka zaslediti, ugotavljate kot vzrok samo posredno. Torej potem ti podatki niso nujno natančni. Sem namreč mnenja, da ko se vozilo zaleti v drugo vozilo, je… ...prikaži več direktno ali posredno kriva premala varnostna razdalja. Posredno pomeni recimo, da je nekdo šraufal radio, pa prej ni poskrbel za povečanje razdalje in se je medtem zaletel. Zato predvidevam da je odstotek, kjer je premala varnostna prisotna še precej večji.
Bravo, ravno o tem sem razmišljal ++++
+++++
kolone so kjer so uvozi in izvozi zaradi zaletavih vkljucevalcev na desni in tudi na levi pas. prvi pobremza za 1 s, deseti za njim pa se ustavi, ker vsak naslednji pobremza za desetinko dlje. Če imas varnostno razdaljo bremze… ...prikaži več ne uporabljas in promet tece. Sploh pa so vas v avtosoli ucili, da se na avtocesti, ce ni potrebe ne uporablja zavor, ker zmede voznike za teboj. pri nas pa vsak gumpec nonstop bremza in se zaletava. Pri nas, glede na gostoto prometa sploh ne bi smelo biti zastojev. Pa so. in to najvec v Lj med bezigradom in šiško. in cudezno nikoli ni razlogov za to. zgoraj napisano je razlog. ljudje pac nimajo pojma o voznji na AC
Z normalno varnostno razdaljo v koloni je tako, da se pred teboj guzijo eden za drugim frajerji, ker oni že ne bodo zadnji v koloni. In posledično vozim brez te razdalje, če se hočem vsaj malo premakniti. Je pa zanimivo,… ...prikaži več da tega ne omenjate in ne pokritizirate te barbarske kulture naših voznikov. Sicer me ne čudi, ko vidim instruktorje, kako jih učijo voziti. Ko s kandidatom zavijata levo v semaforiziranem križišču, namesto, da bi se zapeljal vsaj do sredine križišča in za seboj potegnil čim več avtomobilov, se naguzita takoj za semaforjem in čakata.
Za Slovence varnostna razdalja nekoga drugega pomeni, da je tam prostor za njihov avto. Če upoštevaš varnostno razdaljo, se ti vsakič nekdo vrine noter. V jutranji konici je to lahko več 10 avtov preden prideš do službe.