Nekoč ni bilo inžinirjev in so npr Rimljani postavili kamnite ceste, ki ponekod še danes opravljajo svojo funcijo. Potem so pa prišli diplomirani inženirji in njihova nesposobnost in papirologija.
Inženirji niso problem. Hitlerjeve avtoceste so držale desetletja brez nekih posegov. Je pa res, da neki dolgoročni biznis to ni... Ne za gradbince, ne za politiko, ki v ozadju požegna biznis. Popravlja se vedno, če je treba ali ne. Samo… ...prikaži več da denar (enosmerno) kroži iz enih žepov v druge.
Nekoč ni bilo inžinirjev in so npr Rimljani postavili kamnite ceste, ki ponekod še danes opravljajo svojo funcijo. Potem so pa prišli diplomirani inženirji in njihova nesposobnost in papirologija.
Inženirji niso problem. Hitlerjeve avtoceste so držale desetletja brez nekih posegov. Je pa res, da neki dolgoročni biznis to ni... Ne za gradbince, ne za politiko, ki v ozadju požegna biznis. Popravlja se vedno, če je treba ali ne. Samo… ...prikaži več da denar (enosmerno) kroži iz enih žepov v druge.
Podjeten gradbinec, naredi tako, da bo imel ponovno posel.
Sama dela in zastoji ,ampak vinjeto pa kljub temu rabimo tudi za ljubljanski ac obroč.
a ni to lepo? oni delajo , a ni to lepo, skoz delajo ... pridni so, ker skoz delajo
kdor se spozna ceste mora naredi take, da jih bo čez pol leta popravljal ... ampak oni skoz delajo, delajo, pridni so
A TILE GRABENI BEDAKI NISO ZMOGLI TA DELA PRESTAVITI NA ZIMO, ALI PA VSAJ NA JESENI, OZIROMA POMLAD, DA NE BI OVIRALI NAJVEČJI PROMET ??? !!! ???