pol ducata fotk kolesa, ni pa ene fotkecele armaturne plošče. je koga sram , mogoče ? in na eni fotki je glani diplay-- tam spodaj piše , pazi 19,2l/100km. na tablici imate podatek o obratih, čemu če je na glavnem… ...prikaži več dispayu. spet en avti, ki mora imet holiwoodski kokpit, en kup šare, pa tričetrt brez veze.
Porabo 8,5 l pa ima mogoče edino v eco načinu, pa še tam moraš vozit po omejitvah!? Preizkušeno pri i30 N z 280 KM, se povprečna poraba ob malce bolj dinamični vožnji hitro povzpne na 11l in več in Korejci… ...prikaži več verjetno še lep čas s tem ne bodo konkurenčni podobnim evropskim modelom, ki imajo pri enaki vozni dinamiki tudi za 1,5 - 2l nižjo porabo. Tovrstni evropski modeli ob normalni vožnji, niso bistveno požrešnejši velikoserijskih. Cenovno pa so korejski in evropski avtomobili te serije tam tam.
pol ducata fotk kolesa, ni pa ene fotkecele armaturne plošče. je koga sram , mogoče ? in na eni fotki je glani diplay-- tam spodaj piše , pazi 19,2l/100km. na tablici imate podatek o obratih, čemu če je na glavnem… ...prikaži več dispayu. spet en avti, ki mora imet holiwoodski kokpit, en kup šare, pa tričetrt brez veze.
Porabo 8,5 l pa ima mogoče edino v eco načinu, pa še tam moraš vozit po omejitvah!? Preizkušeno pri i30 N z 280 KM, se povprečna poraba ob malce bolj dinamični vožnji hitro povzpne na 11l in več in Korejci… ...prikaži več verjetno še lep čas s tem ne bodo konkurenčni podobnim evropskim modelom, ki imajo pri enaki vozni dinamiki tudi za 1,5 - 2l nižjo porabo. Tovrstni evropski modeli ob normalni vožnji, niso bistveno požrešnejši velikoserijskih. Cenovno pa so korejski in evropski avtomobili te serije tam tam.