Namen tega ni poenostavljanje, temveč izključno zmanjševanje stroškov proizvodnje - eno ožičenje manj, pet stikal manj... se nabere na 1milion kos prodaih avtomobilov. To bo kot stikala na dotik na volanu pri prejšnji generaciji. Sedaj pa veselo dajejo "navadna" stikala… ...prikaži večla nazaj, ker oni "upoštevajo" kupce. Bullshit! Vsa ta na dotik bedarija bi morala biti prepovedana tako kot uporaba telefona. Da spremeniš temperaturo klime moraš 20 sekund brskati po tablici na sredi armature. Idiotizem.
hm, a bomo vsi vozili kot v formuli ena. a veste kolk obratov ima volan v F1 in kolk običajen avto.. kje bodo roke ko bo treba pritiskat na tiste senzorje. ja in še nekaj imel sem avto iz koncerna… ...prikaži več vw. tista ročica za smernike je bila tako trda da sem rabil skor obe roki da sem prižigal in ugašal žmigavce. a ko pa dobiš angleža pa z mezincem. in še to . golf je imel modro ledico nekje na armaturi za dolge luči in bil nagrajen z odliko za egonomijo. bljak
moja preprosta pravila za nakup avta so, da NI električen, da ima fizična stikala za osnovne stvari kot so smerokazi, klima, glasnot,... Že sedaj ponesreči kdaj kaj pritisnem na gumb na volanu, če bi bil touch gumb bi non stop neki pritiskal
Zakaj firme ne dajo neke vrste spisek na internet kaj si ljudje želijo pri novih vozilih,pa potem daš plus al pa minus.Tako pa kr nekaj spacajo,potem pa je nekaj dobro nekaj ne,tako da se težko odločiš
Tipke na volanu niso vredne nič,ko obračaš v križišču treba smernike vžigat in kako češ to me manevriranjem jih preklaplat ,neumnost na kvadrat to,mislim da hočejo samo pocenit avto,na srečo nemcev ne maram,sem za francoze,renault je za vozit udoben ,ko… ...prikaži več nemc je nič drugega kot karjola,ne vem zakaj ima vzemetenje ,če je trd kot karjola.
Namen tega ni poenostavljanje, temveč izključno zmanjševanje stroškov proizvodnje - eno ožičenje manj, pet stikal manj... se nabere na 1milion kos prodaih avtomobilov. To bo kot stikala na dotik na volanu pri prejšnji generaciji. Sedaj pa veselo dajejo "navadna" stikala… ...prikaži večla nazaj, ker oni "upoštevajo" kupce. Bullshit! Vsa ta na dotik bedarija bi morala biti prepovedana tako kot uporaba telefona. Da spremeniš temperaturo klime moraš 20 sekund brskati po tablici na sredi armature. Idiotizem.
Tu se gre samo za poenostavitev in pocenitev izdelave za proizvajalca. In nam bi radi to prodali, kot da je tudi bolje za nas, kar pa sploh ni res.
hm, a bomo vsi vozili kot v formuli ena. a veste kolk obratov ima volan v F1 in kolk običajen avto.. kje bodo roke ko bo treba pritiskat na tiste senzorje. ja in še nekaj imel sem avto iz koncerna… ...prikaži več vw. tista ročica za smernike je bila tako trda da sem rabil skor obe roki da sem prižigal in ugašal žmigavce. a ko pa dobiš angleža pa z mezincem. in še to . golf je imel modro ledico nekje na armaturi za dolge luči in bil nagrajen z odliko za egonomijo. bljak
moja preprosta pravila za nakup avta so, da NI električen, da ima fizična stikala za osnovne stvari kot so smerokazi, klima, glasnot,... Že sedaj ponesreči kdaj kaj pritisnem na gumb na volanu, če bi bil touch gumb bi non stop neki pritiskal
Zakaj firme ne dajo neke vrste spisek na internet kaj si ljudje želijo pri novih vozilih,pa potem daš plus al pa minus.Tako pa kr nekaj spacajo,potem pa je nekaj dobro nekaj ne,tako da se težko odločiš
Najbolš je avto,ki malo pokuri,je čistejši od bencinarja,avtomatik,opozorilo za menjavo pasu,aktivni avtomat,prostor za dva kolesa v avtu,in to je?
Tipke na volanu niso vredne nič,ko obračaš v križišču treba smernike vžigat in kako češ to me manevriranjem jih preklaplat ,neumnost na kvadrat to,mislim da hočejo samo pocenit avto,na srečo nemcev ne maram,sem za francoze,renault je za vozit udoben ,ko… ...prikaži več nemc je nič drugega kot karjola,ne vem zakaj ima vzemetenje ,če je trd kot karjola.
Ne bo šlo.
Bemti se bo bliskalo za traktorji po ovinkih!