A novinarji znate vprasat na servisu koliko stanejo nove baterije, koliko zamenjava in koliko ekoloska odstranitev starih? Pa odbijac, luc, hauba,... Pri bencinarju mi te podatke strese vsak popoldanski mehanik. Za elektricarja pa je prijatelj po manjsi prometni nesreci hodil… ...prikaži več od poncija do pilata da je izvedel stroske menjave baterije. Ce ne bi imel polnega kaska je manjsi kreš že totalka, pa je za avto dal 60k eur. Jaz na leto toliko zatankam kot on da za zavarovanje, vi pa promovirate kitajce.
Kupili bomo električni avtomobil takrat,ko bodo avioni leteli na elektriko,in ko se bodo štirje ministri pripeljali v službo z enim električnim vozilom.
Z električnimi vozili si evropski proizvajalci kopljejo jamo in prav je tako glede na to kako hočejo domače kupce oskubit. Direktor WV trdi, da se po petih letih voziš ceneje kot z klasično gnanim vozilom, ne pove pa kaj narediš… ...prikaži več po osmih letih, ko ti baterije crknejo. Povprečna starost evropskega avtoparka je okoli 12 let, ki jih teli električarji ne bojo nikoli doživeli.
Eh kar naj moj zdejšnji avto je star 19let. Še eno menjavo zobatega jermena naredim in gre avto od hiše. Pol pa si bom kupil avto ki bo imel 30 ali 40 let in bom imel mir. Verjetno ne bom… ...prikaži več imel niti katalizatorja niti elektronike.
Ne skrbeti da bodo imeli izgubo, bomo v EU vse pozlatili in preplačali.... Kitajske avtomobile pa že sumijo, da zbirajo podatke o voznikih in sporočajo vodstvu KP Kitajske ..... in bo v kratkem priporočilo, da se jih ne kupuje..... saj… ...prikaži več vožnja z njimi tudi ni dovolj demokratično usmerjena....
A novinarji znate vprasat na servisu koliko stanejo nove baterije, koliko zamenjava in koliko ekoloska odstranitev starih? Pa odbijac, luc, hauba,... Pri bencinarju mi te podatke strese vsak popoldanski mehanik. Za elektricarja pa je prijatelj po manjsi prometni nesreci hodil… ...prikaži več od poncija do pilata da je izvedel stroske menjave baterije. Ce ne bi imel polnega kaska je manjsi kreš že totalka, pa je za avto dal 60k eur. Jaz na leto toliko zatankam kot on da za zavarovanje, vi pa promovirate kitajce.
Kupili bomo električni avtomobil takrat,ko bodo avioni leteli na elektriko,in ko se bodo štirje ministri pripeljali v službo z enim električnim vozilom.
No vidiš k se da znižat ceno teh avtkov na baterije.... in še bojo padle če boste hoteli prodajat. Trg je poln poceni bencincev in naftašev.
Z električnimi vozili si evropski proizvajalci kopljejo jamo in prav je tako glede na to kako hočejo domače kupce oskubit. Direktor WV trdi, da se po petih letih voziš ceneje kot z klasično gnanim vozilom, ne pove pa kaj narediš… ...prikaži več po osmih letih, ko ti baterije crknejo. Povprečna starost evropskega avtoparka je okoli 12 let, ki jih teli električarji ne bojo nikoli doživeli.
Eh kar naj moj zdejšnji avto je star 19let. Še eno menjavo zobatega jermena naredim in gre avto od hiše. Pol pa si bom kupil avto ki bo imel 30 ali 40 let in bom imel mir. Verjetno ne bom… ...prikaži več imel niti katalizatorja niti elektronike.
Kam potem paše izjava enega od šefov wv, da oni se pa ne bodo šli cenovne vojne ?
Ne skrbeti da bodo imeli izgubo, bomo v EU vse pozlatili in preplačali.... Kitajske avtomobile pa že sumijo, da zbirajo podatke o voznikih in sporočajo vodstvu KP Kitajske ..... in bo v kratkem priporočilo, da se jih ne kupuje..... saj… ...prikaži več vožnja z njimi tudi ni dovolj demokratično usmerjena....
Se pravi Evropejci financirajo nakup električarja Kitajcem. Recept iz stare Jugoslavije, ko smo financirali Američane🤔
To je to, zgodovina se pa (itak) ponavlja kot teletext; saj poznamo tole: " kdor ne riskira ne profitira ! "
Seveda, ker bomo modno muho električarjev plačevali vsi z dražjo elektriko in omrežnimi!