vw,bmw,audi,mercedes,opel,ford sploh ne vem kako folk ne vidi da niso napredovali ,samo poraba je večja kot je pri francoskih znamkah,dimnost ko se voziš za vw itd prema recimo peugeotu je zelo velika in vidna razlika,se kadi za njimi kot da… ...prikaži več jih poganja premog
Torej, ne samo da prirejajo porabo in onesnaževanje..,,prirerajo tudi konstrukcijsko zasnovo vozil, da se ti čimbolj uničujejo v nenormalno hitrem času ne glede na napredek cestič v realnosti in nenazadnje tudi znanja voznikov.To z porabo in onesnaževanjem so… ...prikaži več jim težko dokazali, konstrukcijsko pa je verjetn nemogoče. Bi pa seveda lahko vsak pameten kupec lahko to opaziu in jim obrnil hrbet.
Dejstvo je, da je ta nemška logika....da posiljujejo svoj kao športen trd trend vozil, čeprou niti eden ni niti prbližno športen...je totalno zgrešena predvsem v škodo kupca, ki to občuti že ob nakupu....ob uporabi pa mu zaslepljenost upraviči vse nevšečnosti.… ...prikaži več Poleg tega, da znotrej skupine Vw in ostalih nemških znamk kopičijo in miksajo iste dele uglavnem med znamkami po svoji logiki najboljše izdelave, ki je dobra samo iz njihovih rok in glave, je jasni pokazatelj da želijo usiljevati svoje izdelke preko njihovih želja,,,znano je, da tako vzpostaviš najširši možen krog kupceu, ki ti slepo sledijo.Ko bi se ljudje malo poglobili v te nemške produkte, bi lahko hitro ugotovili, da so konstrukcijsko zamišljeni tako...da bi bili najboljši lahko samo v primeru, da bi vse ceste bile teoretično takšne kot na testnih stezah.,,ravne, brez lukenj in grobega asvalta...in za volanom programirana lutka. Torej, ne samo da prirejajo porabo in onesnaževanje..,,prirerajo tudi ko
Baje dobiš bon in šampanjec, ko pripelješ VW na nadgradnjo.Dajte raje nov EGR ventil...
misliš "PODgradnjo"... namreč, sistem NADgradijo tako, da ima motor manj moči, s tem logično izpušča manj... hvala za tako nadgradnjo!
vw,bmw,audi,mercedes,opel,ford sploh ne vem kako folk ne vidi da niso napredovali ,samo poraba je večja kot je pri francoskih znamkah,dimnost ko se voziš za vw itd prema recimo peugeotu je zelo velika in vidna razlika,se kadi za njimi kot da… ...prikaži več jih poganja premog
Torej, ne samo da prirejajo porabo in onesnaževanje..,,prirerajo tudi konstrukcijsko zasnovo vozil, da se ti čimbolj uničujejo v nenormalno hitrem času ne glede na napredek cestič v realnosti in nenazadnje tudi znanja voznikov.To z porabo in onesnaževanjem so… ...prikaži več jim težko dokazali, konstrukcijsko pa je verjetn nemogoče. Bi pa seveda lahko vsak pameten kupec lahko to opaziu in jim obrnil hrbet.
Dejstvo je, da je ta nemška logika....da posiljujejo svoj kao športen trd trend vozil, čeprou niti eden ni niti prbližno športen...je totalno zgrešena predvsem v škodo kupca, ki to občuti že ob nakupu....ob uporabi pa mu zaslepljenost upraviči vse nevšečnosti.… ...prikaži več Poleg tega, da znotrej skupine Vw in ostalih nemških znamk kopičijo in miksajo iste dele uglavnem med znamkami po svoji logiki najboljše izdelave, ki je dobra samo iz njihovih rok in glave, je jasni pokazatelj da želijo usiljevati svoje izdelke preko njihovih želja,,,znano je, da tako vzpostaviš najširši možen krog kupceu, ki ti slepo sledijo.Ko bi se ljudje malo poglobili v te nemške produkte, bi lahko hitro ugotovili, da so konstrukcijsko zamišljeni tako...da bi bili najboljši lahko samo v primeru, da bi vse ceste bile teoretično takšne kot na testnih stezah.,,ravne, brez lukenj in grobega asvalta...in za volanom programirana lutka. Torej, ne samo da prirejajo porabo in onesnaževanje..,,prirerajo tudi ko