Bliža se čas afere Bencingate!!!Elektro motor so razvili že pred letom 1900!!!Tehnologija izdelave baterij je znana in napreduje!!!Kje so ovire???Ovire so lobiji, ki imajo prevelike dobičke od fosilnih goriv!!!Spremembe ne bo dokler odgovorni ne bodo… ...prikaži več postavljeni pred zid!!!
Moramo počakat na Teslo da izdela dostopne avtomobile. Drugi se očitno ne upajo lotiti. Žalostno kako se serjemo s to nafto namesto furat na elektriko.
Bolj dolgo izdelujejo avte na bencin boljše bo. Nikakor si en želim voziti te igračke na elektriko, pa lahko imajo ne vem kakšne pospeške. Če bo tale motor samo malo podoben njihovim 1.4TSI, bo spet žalostno. Drugače pa škoda, da… ...prikaži več tako silijo te turbo motorje. Ni ga čez zelo močnega navadnega bencinarja brez turbine.
Prosim,tega ne povejte našemu minstru za finance ,ker bo uvedel davek na peti takt ! Bi rekli malo heca ne škodi, žal sedanji čas ne pozna heca ,če pomislim,da je v EU g.Mramor dobil nagrado za finančnika leta .
Ti si že ta prav, da te naserjejo s kakšno novo igračko, pa če jo rabiš al pa tud ne, take majo rad. Pri avtu je najbolj pomemben zvok ali hrumenje, ki ga proizvaja. G. elon musk se po mojem… ...prikaži več na avtomobilizem kaj malo spozna, zelo dobro pa na biznis, ampak verjetno se bo v bodoče (potem ko bo uspel narediti vse naročene škatle) ukvarjal z generatorji glasnega hrumenja. Pa naj še kdo reče, da to nisalba ideja.
@praufo,@simon in kaj imata proti temu, da nekateri obožujemo vožnjo in pač zaradi tega ne želimo imeti avtomatskega menjalnika, ki uniči užitek v vožnji. Pa ko si že dal tako lep primer iti čez jarek ali čez brv. Če greš… ...prikaži več na Triglav, ali je bolj zanimivo če greš gor peš, ali pa ko te gor pelje helikopter. Avtomatski menjalnik res poenostavi vožnjo, toda vzame pa užitek.
Nisi me razumel, oz nisi prebral. Ja, uživaj. Uživaj v zvoku, pretikaj, ko bodo obrati ta pravi. Uživaj v zvoku. Nisi edini. In ne bodi užaljen. Prevozno sredstvo ja pa zato, da nekoga prepelje med točkam, ni potrebe da je hrupno in še kaj.
Volkswagen, spet prednjači, spet inovativen, spet dober... Fajn je, ko sploh ne rabiš razmišljat katere znamke bo novi avto, samo model izbereš. Ne vem zakaj gre nekaterim toliko v nos. Eni pač neradi čepimo po servisih na stalnih popravilih, ampak… ...prikaži več raje kupujemo kvaliteto in se vozimo z užitkom ;-)
Gorivne celice so v 60 tih letih prejšnjega stoletja ŽE uporabljali v vesoljski tehniki. Kaj nam prodajajo ? Zastarelo šaro, kramo, klump, navlako, ki se hitro pokvari. In ONI večino časa porabijo zato, da je stroj oz. mašina delujoča vsaj… ...prikaži več v garancijskem roku. Vse gre na minimum. Vprašajte mehanike, ki so pripravljeni kaj iskreno povedat. Vem, da je malo takih, ampak se pa najde kakšen. Kdo pa so to ONI. Ja lastniki, ki ne delajo drugega kot vsak dan šuške štejejo in se smejijo, kako jim folk verjame.
No pa seveda, skoraj bi pozabil. Največja pomankljivost teh vozil je, da nimajo, ročnega menjalnika, ker za slovenčka je pa avto brez šalthebla skoraj neuporaben in skrajno dolgočasen. Mogoče bo pa kakšna posebna serija, kjer se bo dal malo pretikat… ...prikaži več gor in dol. Da ne bo komu dolgčas.
Kaj to pomeni, če grem jaz iz točke A do točke B pa ne smem uživati? Kdo ti bo pa užival v avtu, ki niti malo hrupa ne, da od sebe. Toda tebi je to tako brez veze razlagati, ker… ...prikaži več ti pač avto predstavlja samo stvar, da prideš iz točke A do točke B. Meni pač avto predstavlja užitek. In uživam v vsem kar je povezano z njim (no mogoče plačevanje zavarovanja in registracije ne spada tukaj zraven). Vsak ima svoje veselje in to ne pomeni, če nekdo pri nečem ne uživa, da drugi pri tem uživajo. Pač eni radi hodijo na potovanja, eni v gore, eni samo gledajo TV, eni kolesarijo, eni imamo pač radi avte.
Oprosti, obstajajo uživači, ki vedo kaj je užitek, kdaj in zakaj. Če si ti tak, uživaj, ampak govora je o populaciji folka, slovenčkov ki so taki kot so. In zaradi dolgčasa rabijo eno ročko, da jo malo gonijo gor al… ...prikaži več dol. To pa seveda nima nobene zveze z užitkom, ki ga nudi ročni menjalnik in visoki obrati. Za premostitev raztdalje iz točke A do točke B je pa naprava lahko povsem neslišna še manj pa brez nekih menjalnikov.
definitivno potrjujem, ker vsak dan kolesarim na en hrib, 150x/leto, da daleč najbolj smrdi za VW dizli, ki so jih polne slovenske kmetije: Golfi, Pasati, Cadiji... Veliko bolj kot za John Deere traktorji, preverjeno. IN če kdo misli, da mu… ...prikaži več bodo potem ko so ga nategnili s podatki to rešili z mini updatom na servisu, je pač sila naiven. Če bi to šlo tako, bi to oni že naredili v fabriki. Avto bo: ali več žrl, ali manj šel, ali bolj svinjal, verjetno pa mešanica vsega trojega. Ali pa najmanj kar je, da bo treba menjavat neke filtre kjer se bo svinjarija kopičila. Neverjetno nagrajujete svoje nategovalce z rekordnimi nakupi. Človek težko verjame, a pri nas je vse možno. V Nemčiji so vsaj popuste morali nabit na 27%, kar je največ od vseh avtomobilskih firm, za Slovenčke še tega ni treba. 5 takt?? Pa kake pišete? Amerikanc pa povozil vso evropsko avtomobilsko industrijo z novo Teslo. V enem dnevu so jih prodali ne da bi jih ljudje videli nekaj desetkrat več kot VW električnih v vsej svoj
Za začetek golf, če maš pa kaj več in bi rad še bolj razdražil soseda, pa kupiš avto s famoznimi krogi. Audi. Nemci so prav eksperti kako dobro tržijo svojo "nemško" kvaliteto in kako so se tako močno priljubili nekaterim.… ...prikaži več Zanimiv primer je recimo firma Opel. To je bil včasih pojem kvalitete, res. Žal 50 let nazaj. Danes pa ... Vse besede so skrajno odveč. Vsi se zgledujejo po H.Fordu, ki je postal pohlepen in znižal kvaliteto izdelkov. Ford je bil včasih znamka št ena, pred drugo vojno, danes je pa največji klump kar obstaja.
Bliža se čas afere Bencingate!!!Elektro motor so razvili že pred letom 1900!!!Tehnologija izdelave baterij je znana in napreduje!!!Kje so ovire???Ovire so lobiji, ki imajo prevelike dobičke od fosilnih goriv!!!Spremembe ne bo dokler odgovorni ne bodo… ...prikaži več postavljeni pred zid!!!
Moramo počakat na Teslo da izdela dostopne avtomobile. Drugi se očitno ne upajo lotiti. Žalostno kako se serjemo s to nafto namesto furat na elektriko.
Bolj dolgo izdelujejo avte na bencin boljše bo. Nikakor si en želim voziti te igračke na elektriko, pa lahko imajo ne vem kakšne pospeške. Če bo tale motor samo malo podoben njihovim 1.4TSI, bo spet žalostno. Drugače pa škoda, da… ...prikaži več tako silijo te turbo motorje. Ni ga čez zelo močnega navadnega bencinarja brez turbine.
biser tehnike, ki ga je mazda imela že leta 1998
Prosim,tega ne povejte našemu minstru za finance ,ker bo uvedel davek na peti takt ! Bi rekli malo heca ne škodi, žal sedanji čas ne pozna heca ,če pomislim,da je v EU g.Mramor dobil nagrado za finančnika leta .
Ti si že ta prav, da te naserjejo s kakšno novo igračko, pa če jo rabiš al pa tud ne, take majo rad. Pri avtu je najbolj pomemben zvok ali hrumenje, ki ga proizvaja. G. elon musk se po mojem… ...prikaži več na avtomobilizem kaj malo spozna, zelo dobro pa na biznis, ampak verjetno se bo v bodoče (potem ko bo uspel narediti vse naročene škatle) ukvarjal z generatorji glasnega hrumenja. Pa naj še kdo reče, da to nisalba ideja.
S šaltheblom si pa zadel. Res naše pleme prisega na šalthebl. Kot, da želijo dokazati, da je bolje skočiti čez jarek kot iti čez brv.
Edin dober avto,ki ga je nardil VW je hrošč,pa še ta je bil narejen samo zarad Adija,drugače ga sploh nikol ne bi blo?
@praufo,@simon in kaj imata proti temu, da nekateri obožujemo vožnjo in pač zaradi tega ne želimo imeti avtomatskega menjalnika, ki uniči užitek v vožnji. Pa ko si že dal tako lep primer iti čez jarek ali čez brv. Če greš… ...prikaži več na Triglav, ali je bolj zanimivo če greš gor peš, ali pa ko te gor pelje helikopter. Avtomatski menjalnik res poenostavi vožnjo, toda vzame pa užitek.
Flopswagen kdo bo tebe imel rad, razen kmetavzarjev seveda.
Nisi me razumel, oz nisi prebral. Ja, uživaj. Uživaj v zvoku, pretikaj, ko bodo obrati ta pravi. Uživaj v zvoku. Nisi edini. In ne bodi užaljen. Prevozno sredstvo ja pa zato, da nekoga prepelje med točkam, ni potrebe da je hrupno in še kaj.
Volkswagen, spet prednjači, spet inovativen, spet dober... Fajn je, ko sploh ne rabiš razmišljat katere znamke bo novi avto, samo model izbereš. Ne vem zakaj gre nekaterim toliko v nos. Eni pač neradi čepimo po servisih na stalnih popravilih, ampak… ...prikaži več raje kupujemo kvaliteto in se vozimo z užitkom ;-)
prednjači s tehnologijo, ki jo ima konkurenca že 20 let
Gorivne celice so v 60 tih letih prejšnjega stoletja ŽE uporabljali v vesoljski tehniki. Kaj nam prodajajo ? Zastarelo šaro, kramo, klump, navlako, ki se hitro pokvari. In ONI večino časa porabijo zato, da je stroj oz. mašina delujoča vsaj… ...prikaži več v garancijskem roku. Vse gre na minimum. Vprašajte mehanike, ki so pripravljeni kaj iskreno povedat. Vem, da je malo takih, ampak se pa najde kakšen. Kdo pa so to ONI. Ja lastniki, ki ne delajo drugega kot vsak dan šuške štejejo in se smejijo, kako jim folk verjame.
No pa seveda, skoraj bi pozabil. Največja pomankljivost teh vozil je, da nimajo, ročnega menjalnika, ker za slovenčka je pa avto brez šalthebla skoraj neuporaben in skrajno dolgočasen. Mogoče bo pa kakšna posebna serija, kjer se bo dal malo pretikat… ...prikaži več gor in dol. Da ne bo komu dolgčas.
Kaj to pomeni, če grem jaz iz točke A do točke B pa ne smem uživati? Kdo ti bo pa užival v avtu, ki niti malo hrupa ne, da od sebe. Toda tebi je to tako brez veze razlagati, ker… ...prikaži več ti pač avto predstavlja samo stvar, da prideš iz točke A do točke B. Meni pač avto predstavlja užitek. In uživam v vsem kar je povezano z njim (no mogoče plačevanje zavarovanja in registracije ne spada tukaj zraven). Vsak ima svoje veselje in to ne pomeni, če nekdo pri nečem ne uživa, da drugi pri tem uživajo. Pač eni radi hodijo na potovanja, eni v gore, eni samo gledajo TV, eni kolesarijo, eni imamo pač radi avte.
Oprosti, obstajajo uživači, ki vedo kaj je užitek, kdaj in zakaj. Če si ti tak, uživaj, ampak govora je o populaciji folka, slovenčkov ki so taki kot so. In zaradi dolgčasa rabijo eno ročko, da jo malo gonijo gor al… ...prikaži več dol. To pa seveda nima nobene zveze z užitkom, ki ga nudi ročni menjalnik in visoki obrati. Za premostitev raztdalje iz točke A do točke B je pa naprava lahko povsem neslišna še manj pa brez nekih menjalnikov.
definitivno potrjujem, ker vsak dan kolesarim na en hrib, 150x/leto, da daleč najbolj smrdi za VW dizli, ki so jih polne slovenske kmetije: Golfi, Pasati, Cadiji... Veliko bolj kot za John Deere traktorji, preverjeno. IN če kdo misli, da mu… ...prikaži več bodo potem ko so ga nategnili s podatki to rešili z mini updatom na servisu, je pač sila naiven. Če bi to šlo tako, bi to oni že naredili v fabriki. Avto bo: ali več žrl, ali manj šel, ali bolj svinjal, verjetno pa mešanica vsega trojega. Ali pa najmanj kar je, da bo treba menjavat neke filtre kjer se bo svinjarija kopičila. Neverjetno nagrajujete svoje nategovalce z rekordnimi nakupi. Človek težko verjame, a pri nas je vse možno. V Nemčiji so vsaj popuste morali nabit na 27%, kar je največ od vseh avtomobilskih firm, za Slovenčke še tega ni treba. 5 takt?? Pa kake pišete? Amerikanc pa povozil vso evropsko avtomobilsko industrijo z novo Teslo. V enem dnevu so jih prodali ne da bi jih ljudje videli nekaj desetkrat več kot VW električnih v vsej svoj
Za začetek golf, če maš pa kaj več in bi rad še bolj razdražil soseda, pa kupiš avto s famoznimi krogi. Audi. Nemci so prav eksperti kako dobro tržijo svojo "nemško" kvaliteto in kako so se tako močno priljubili nekaterim.… ...prikaži več Zanimiv primer je recimo firma Opel. To je bil včasih pojem kvalitete, res. Žal 50 let nazaj. Danes pa ... Vse besede so skrajno odveč. Vsi se zgledujejo po H.Fordu, ki je postal pohlepen in znižal kvaliteto izdelkov. Ford je bil včasih znamka št ena, pred drugo vojno, danes je pa največji klump kar obstaja.