omogoča hitrosti vožnje do 160 kilometrov na uro. malo morgenMogoče čez 200 let, ne pa danes.Če bi napisali, da vozi z hitrostjo 40 - 60 na uro bi mogoče še verjeli.
Vlak bo imel omejitve, da ne zmanjka elektrike...............lahko pa potniki prispevajo svoj del ! Sistem deluje ! Slovenski politikanti ga serjejo cel dan in pozno v noč ..........in elektrika vedno sveti ! Parlament sveti kot vatikanska štala.
Ja samo k vlak potege 1600A iz omrežja, napetost tudi v tisti vtičnici pade, če ni dovolj kapacitete, to pa infrastruktura na tistem koncu ne omogoča brez dodatnega dalnjovoda...
ADIJO PAMET... a lahko prosim te železnice že enkrat nekomu prodate da ven nažene več kot polovico pisarniškega kadra ki tja hodi samo v službo. Tam se je napaslo na stotine bivših SDS kadrov, ki samo hodi v službo. Že… ...prikaži več samo pogled na pografitirane vlake ti da misliti. Ob 8.000 zaposlenih da ne morejo najti nekoga ali pa najeti zunanje službe da bi varovala vlake pred grafitarji... SRAMOTA.
Če bo kakšen strojevodja žleht in ne bo zmanjšal hitrosti po Prekmurje v temi,vrhunsko za 21.stoletje :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
folk tud ne ve kaj hoče....mel bi nemoteno oskrbo z elektriko, po drugi strani pa ne pustijo zgraditi daljnovoda, ki bi to omogočal....za to ni krivo 21 stoletje, ampak ljudje (uporabniki), ki ne pustijo zgraditi daljnovoda v njihovi bližini....
Jao, jao, to je slovenija. Pejte se mojstri na japonsko učit, kaj je to železnica. Njihove železnice v celem letu skupaj zamujajo manj kot pri nas en vlak na eni relaciji. Pa še zato se sekirajo. Pri nas pa ... boli me đoko.
folk se mora sam odločit. ali dovoliti postavitev daljnovoda, ali pa živeti s tem kar imajo....vmesne poti ni...dokler bo razmišljanje tako, da v bližini moje hiše pa ne, se tudi urediti ne da.
v osnovnem projektu je bilo da je potrebno izboljšati infrastrukturo in da obstoječa ne zadostuje za napajalno postajo elektrifikacijo železnice. Zataknilo se je pri gradbenem dovoljenju za daljnovod, ker so se krajani na določenem območju trase pritožili. Ne rabiš daljnovoda… ...prikaži večaljnovoda za vsak vlak, rabiš ga za napajanje napajalne postaje, ker se napetost pri tako velikem odvzemu energije, enostavno sesuje.
omogoča hitrosti vožnje do 160 kilometrov na uro. malo morgenMogoče čez 200 let, ne pa danes.Če bi napisali, da vozi z hitrostjo 40 - 60 na uro bi mogoče še verjeli.
Vlak bo imel omejitve, da ne zmanjka elektrike...............lahko pa potniki prispevajo svoj del ! Sistem deluje ! Slovenski politikanti ga serjejo cel dan in pozno v noč ..........in elektrika vedno sveti ! Parlament sveti kot vatikanska štala.
Ja samo k vlak potege 1600A iz omrežja, napetost tudi v tisti vtičnici pade, če ni dovolj kapacitete, to pa infrastruktura na tistem koncu ne omogoča brez dodatnega dalnjovoda...
ADIJO PAMET... a lahko prosim te železnice že enkrat nekomu prodate da ven nažene več kot polovico pisarniškega kadra ki tja hodi samo v službo. Tam se je napaslo na stotine bivših SDS kadrov, ki samo hodi v službo. Že… ...prikaži več samo pogled na pografitirane vlake ti da misliti. Ob 8.000 zaposlenih da ne morejo najti nekoga ali pa najeti zunanje službe da bi varovala vlake pred grafitarji... SRAMOTA.
Zakaj hodjo gradit ko še niso zasigural elektriko!? Amaterji.
hitri vlak - POMURJE SIMPLON - na relaciji LJ - Hodoš - Budimpešta, zamuja v prihodu 90 minut......?????!!!!!!
Ker smo v Sloveniji.Mogoče bi bilo bolje, če bi Prekmurje pred 96 leti ostalo na Ogrskem (današnji Madžarski).
A si ti že slišal za podzemne elektro vode?Mislim,da so celo cenejši od daljnovodov na stebrih.
Če bo kakšen strojevodja žleht in ne bo zmanjšal hitrosti po Prekmurje v temi,vrhunsko za 21.stoletje :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
folk tud ne ve kaj hoče....mel bi nemoteno oskrbo z elektriko, po drugi strani pa ne pustijo zgraditi daljnovoda, ki bi to omogočal....za to ni krivo 21 stoletje, ampak ljudje (uporabniki), ki ne pustijo zgraditi daljnovoda v njihovi bližini....
Pa ja ........... 21 stoletje !!! Zakaj daljnovod, ki "SEVA" ?? Elektrika je tak al' tak v vsaki vtičnici............. ;-)))
Jao, jao, to je slovenija. Pejte se mojstri na japonsko učit, kaj je to železnica. Njihove železnice v celem letu skupaj zamujajo manj kot pri nas en vlak na eni relaciji. Pa še zato se sekirajo. Pri nas pa ... boli me đoko.
folk se mora sam odločit. ali dovoliti postavitev daljnovoda, ali pa živeti s tem kar imajo....vmesne poti ni...dokler bo razmišljanje tako, da v bližini moje hiše pa ne, se tudi urediti ne da.
a zdej je pa daljnovod problem ? Za vsak vlak rabiš nov daljnovod, ne se zezat, tukaj nekaj smrdi, nekdo se je spet omastil, kradejo ko srake, še bolj
v osnovnem projektu je bilo da je potrebno izboljšati infrastrukturo in da obstoječa ne zadostuje za napajalno postajo elektrifikacijo železnice. Zataknilo se je pri gradbenem dovoljenju za daljnovod, ker so se krajani na določenem območju trase pritožili. Ne rabiš daljnovoda… ...prikaži večaljnovoda za vsak vlak, rabiš ga za napajanje napajalne postaje, ker se napetost pri tako velikem odvzemu energije, enostavno sesuje.
Tipično slovensko.Kupiš mercedesa,pa nimaš za bencin.
Izjava Cmerjokla ,da je sedaj Budimpešta povezana z luko Koper je značilna za birokrata ! Cmerjokl se še nikoli ni vozil z vlakom iz LJ -KP.