Z največjim veseljem se odpovem avtomobilu, seveda ko bodo izpolnjeni določeni pogoji. Za pot v službo z avtomobilom porabim cca. 1 uro, z vsemi drugimi oblikami prevoza pa vsaj še 1x toliko, pri čemer me katera koli druga oblika prevoza… ...prikaži več ne stane nič manj kot vožnja z avtom, pravzaprav me stane še več, saj se z avtom skupaj vozimo trije in si stroške prevoza delimo. Tisti trenutek, ko se bom v službo pripeljal v enakem času in za enake stroške, se svojemu avtomobilu odpovem!
Zato pa je že skrajni čas da se to uredi. Proga, ki omogoča večje hitrosti (tam 300 kmh bi že bilo ok :-) ). Imam pa občutek, da jo le lahko sanjamo glede na odnos, kakega ima politika do te problematike.
Avta si ne bomo več želeli imeti? Zakaj ne? Če se želim iz Zadobrove pripeljati do ind.cone Vič, potrebujem z avtom približno 20 minut, z avtobusom pa več kot uro, pri čemer moram najmanj dvakrat prestopati.
Za zgled naj bo Danska, ja. Pa Nizozemska, Švedska in še katera država. Javni prevoz jim laufa kot šus, vlaki in avtobusi vozijo na 10 minut, na cilj prispeš v doglednem času in ne tako kot pri nas, ko iz… ...prikaži več enega konca Ljubljane na drugega prej peš prideš kot z LPP. In Slovenija ni samo Ljubljanska kotlina, že kakšno uro ven iz Lj je javni prevoz urejen tako, da pride avtobus na vsake 3 ure, če se odmaknemo pa kam na podeželje pa imajo lahko srečo, če avtobus sploh vidijo.
V omenjenih državah je kolesarjenje način kulture življenja , pri nas pa način osebne promocije za nabiranje političnih točk ...........podobno kot košnja trave ,pobiranje smeti, asfaltiranje ..........
Ko bo torej javni prevoz urejen po zgledu naprednejših držav, takrat lahko naši preljubi voditelji začnejo razmišljati o tem, da bi ljudi spravili iz avtomobilov. Morda pa bi lahko začeli kar pri sebi. ;)
Razmišljati morajo sedaj. Tudi zaradi tega, da imajo razlog za ureditev javnega prometa. Seveda z upoštevanjem sedanjih možnosti. V tem ne vidim problema, še posebej, če bo stvar dobro premišljena :-).
Danci na veliko kolesarijo, ker so avtomobili obdavčeni do te mere, da Fiesta spada v skupino družinskih avtomobilov. Norvežani imajo čez 30% penetracijo električnih avtomobilov, ker le-ti niso obdavčeni in imajo olajšatve pri registraciji. Ni potrebno biti doktor znanosti, da… ...prikaži več ugotoviš a katerem grmu tiči zajec. Če Žlendarjeve napovedi o letnem vplivu na zdravje in direktnemu strošku iz tega naslova držijo, naj država nameni ta sredstva za večjo dostopnost električnih vozil.
Ta Žlender pa kar žlendra in se briga za druge!! Kakšna je to demokracija,da si z pošteno zasluženim denarjem nebi smel privoščiti avtq!? Seveda pa bi si ga državni uradniki lahko z NAKRADENIM denarjem!! Res smo čudo od države kar… ...prikaži več nekaj flancajo brez veze,da bi pa naredili ceste kot se spodobi pa ne!! Denar od cestnin pa ponikne na njihovih računih!!
No takole ko se naši spravljajo s to strategijo meji že na katastrofo. Ja pol bojo pa Revoz kar dol zaprli in pa 40% SLO podjetij ki živijo na osnovi avtomobilske industrije. Najprej naj skočijo in se nato zaderajo hop… ...prikaži več ne pa hop pa ni skoka. Takoj vse pomest iz ministerstev jih dati pešačiti kake tri mesce iz lj v piran in nazaj ob dnevnem spancu 4 ure in to naj traja 3 mesece. Potem pa še šest mesecev z kolesom. Nato naj napišejo strategijo..
Že sedaj bi lahko razmišljali o vzgoji kolesarjev,ne samo v Ljubljani.Postali so arogantni nesramni,izsiljujejo na površinah ,ki niso namenjene kolesarjem...V Lljubljani naprimer ogrožajo potnike z vožnjo po Železniški postaji v podhodu kjer je prepovedana vožnja z kolesi Sankcij pa ni!
Pribil mora nekaj pisati, če hoče imeti službo in ker je trend segrevanje zemlje, ekologija, električni avtomobili, piše o tem. Promovira razne Žlendre, Velova, Lebna, Kajfežovo in podobne, ki morajo tudi opravičiti svoje plače.
Tale Žlender je navaden slovenski mafijec, ki se prodaja za mal denar. Kaj bo ubogih 2,5 miljona Slovencev naredilo za čistejše okolje , ko pa samo v Evropi ima vsako večje mesto nekaj krat več prebivalcev.
Vlada varčuje na ljudeh ,sam pa kupuje najdražje in pogoltne avtomobile ! Bljak.......
Z največjim veseljem se odpovem avtomobilu, seveda ko bodo izpolnjeni določeni pogoji. Za pot v službo z avtomobilom porabim cca. 1 uro, z vsemi drugimi oblikami prevoza pa vsaj še 1x toliko, pri čemer me katera koli druga oblika prevoza… ...prikaži več ne stane nič manj kot vožnja z avtom, pravzaprav me stane še več, saj se z avtom skupaj vozimo trije in si stroške prevoza delimo. Tisti trenutek, ko se bom v službo pripeljal v enakem času in za enake stroške, se svojemu avtomobilu odpovem!
Železnica spada med strateške prednosti,“ še dodaja Žlender. In kdaj se je Žlender peljal z vlakom iz Maribora do Kopra ? Porabiš 5-7 ur za 200 km .
Zato pa je že skrajni čas da se to uredi. Proga, ki omogoča večje hitrosti (tam 300 kmh bi že bilo ok :-) ). Imam pa občutek, da jo le lahko sanjamo glede na odnos, kakega ima politika do te problematike.
Ne skrbi, saj so sklenili, da bodo namesto nadstropnikov nabavili spalnike!
Vlak iz Maribora do Celja ima 20 minut zamude, kar je katastrofa. In potem se naj cijazim do Kopra 5 ur? Če ne bo zamude.
Avta si ne bomo več želeli imeti? Zakaj ne? Če se želim iz Zadobrove pripeljati do ind.cone Vič, potrebujem z avtom približno 20 minut, z avtobusom pa več kot uro, pri čemer moram najmanj dvakrat prestopati.
Pišete članke kot da 2 milijona ljudi živi v Ljubljani.
Za zgled naj bo Danska, ja. Pa Nizozemska, Švedska in še katera država. Javni prevoz jim laufa kot šus, vlaki in avtobusi vozijo na 10 minut, na cilj prispeš v doglednem času in ne tako kot pri nas, ko iz… ...prikaži več enega konca Ljubljane na drugega prej peš prideš kot z LPP. In Slovenija ni samo Ljubljanska kotlina, že kakšno uro ven iz Lj je javni prevoz urejen tako, da pride avtobus na vsake 3 ure, če se odmaknemo pa kam na podeželje pa imajo lahko srečo, če avtobus sploh vidijo.
V omenjenih državah je kolesarjenje način kulture življenja , pri nas pa način osebne promocije za nabiranje političnih točk ...........podobno kot košnja trave ,pobiranje smeti, asfaltiranje ..........
Ko bo torej javni prevoz urejen po zgledu naprednejših držav, takrat lahko naši preljubi voditelji začnejo razmišljati o tem, da bi ljudi spravili iz avtomobilov. Morda pa bi lahko začeli kar pri sebi. ;)
Razmišljati morajo sedaj. Tudi zaradi tega, da imajo razlog za ureditev javnega prometa. Seveda z upoštevanjem sedanjih možnosti. V tem ne vidim problema, še posebej, če bo stvar dobro premišljena :-).
prvo popravte avtobusne in želežniške povezave ki so kurac vredne, pa najboljš da vse prodam in grem ven iz te gnile lopovske države
Pa najbolje,da denar od prodaje nakažemo državi.
Pri sebi bi morali začeti,in ne bi lahko.
In kako se vozijo gospodje in gospa, ki tako vneto načrtujejo odvzem lastnega prevoza državljanom???
Danci na veliko kolesarijo, ker so avtomobili obdavčeni do te mere, da Fiesta spada v skupino družinskih avtomobilov. Norvežani imajo čez 30% penetracijo električnih avtomobilov, ker le-ti niso obdavčeni in imajo olajšatve pri registraciji. Ni potrebno biti doktor znanosti, da… ...prikaži več ugotoviš a katerem grmu tiči zajec. Če Žlendarjeve napovedi o letnem vplivu na zdravje in direktnemu strošku iz tega naslova držijo, naj država nameni ta sredstva za večjo dostopnost električnih vozil.
Ta Žlender pa kar žlendra in se briga za druge!! Kakšna je to demokracija,da si z pošteno zasluženim denarjem nebi smel privoščiti avtq!? Seveda pa bi si ga državni uradniki lahko z NAKRADENIM denarjem!! Res smo čudo od države kar… ...prikaži več nekaj flancajo brez veze,da bi pa naredili ceste kot se spodobi pa ne!! Denar od cestnin pa ponikne na njihovih računih!!
No takole ko se naši spravljajo s to strategijo meji že na katastrofo. Ja pol bojo pa Revoz kar dol zaprli in pa 40% SLO podjetij ki živijo na osnovi avtomobilske industrije. Najprej naj skočijo in se nato zaderajo hop… ...prikaži več ne pa hop pa ni skoka. Takoj vse pomest iz ministerstev jih dati pešačiti kake tri mesce iz lj v piran in nazaj ob dnevnem spancu 4 ure in to naj traja 3 mesece. Potem pa še šest mesecev z kolesom. Nato naj napišejo strategijo..
Že sedaj bi lahko razmišljali o vzgoji kolesarjev,ne samo v Ljubljani.Postali so arogantni nesramni,izsiljujejo na površinah ,ki niso namenjene kolesarjem...V Lljubljani naprimer ogrožajo potnike z vožnjo po Železniški postaji v podhodu kjer je prepovedana vožnja z kolesi Sankcij pa ni!
Pribil mora nekaj pisati, če hoče imeti službo in ker je trend segrevanje zemlje, ekologija, električni avtomobili, piše o tem. Promovira razne Žlendre, Velova, Lebna, Kajfežovo in podobne, ki morajo tudi opravičiti svoje plače.
saj ni problem, prodat avte, hiše, kmetije idt na podeželju pa se vsi preselit v mesta.... ampak pol je tu en majhen problem. komu prodat
Tale Žlender je navaden slovenski mafijec, ki se prodaja za mal denar. Kaj bo ubogih 2,5 miljona Slovencev naredilo za čistejše okolje , ko pa samo v Evropi ima vsako večje mesto nekaj krat več prebivalcev.