Ne vem zakaj vedno poslušamo nekakšne pametne pripombe držav, ki nimajo istih težav kot mi in za svojo rešitev problema pritiskajo na vse ostale. Vinjete pri nas so čisto vredu, strinjam se z 15 dnevno vinjeto za 8.8EUR, ker toje… ...prikaži več nekakšen povprečen čas dopusta. Kar se ne strinjam je z 110EUR letno vinjeto (bila je okoli 68 EUR ob uvedbi), saj si večinoma v gužvi in cesta ni prehodna. Ne odtehta svojega denarja in smo zato spet primorani uporabljati stare ceste ali obvoze. Naj uvedejo še 6 mesečno vinjeto za polovico cene, ampak to pa nočejo. Vinjetni sistem je za NAS čisto vredu, koga brigajo hrčki ali Italijani ali Avstrijci ali Madžari, važno je kaj paše nam in ne njim. Vlada naj poskrbi prvo za nas, tako kot je tudi Trump rekel "America first", naj bo "Slovenija first".
Ne razumem te Borcisan, sem pač napisala gužva. Tako tukaj govorimo in internet ni ravno po SSKJ-ju. Ponavadi takšno točnost gledajo frustrirani kompleksaši imenovani vahabiti, vedno se prvi oglašajo s popravki, saj drugih argumentov proti ostalim nimajo in potem iščejo… ...prikaži več slovnične napake, da bi se s tem prikazali kot "boljši Slovenci", ubistvu pa se takoj izdajo, ker so pač zabiti. Gneča je tudi lepa beseda, jaz osebno imam raje besedo GUŽVA, ker se gužvajo kot da gredo v trgovino kjer je vse zastonj. Slaba pretočnost. Še kaj "Borcisan"? Če ti kaj ne paše me zaobidi. Pisala bom kot hočem.
Nikoli nisem razumel smisla cestnin in vinjet in zakaj sploh delajo razliko med avtocesto in navadno cesto. Asfalt je povsod enak in isto stane. Vsi točimo gorivo. Več prevoziš, več porabiš goriva. Torej dodaš cestnino na ceno goriva in privarčuješ… ...prikaži več ves dodatni overhead in komplikacije. Kaj je sploh tu problem?
Kam ven iz EU? Ja, EU ima tudi slabe stvari, ta je že neumnost, a na drugi strani je pozitivnih učinkov precej več. Poišči kakšno primerjavo, Finance ali p Svet Kapiatal jih redno delata in boš dojel dejansko razliko. <br… ...prikaži več />Se pa strinjam, da to ni pravi ukrep oz. je korak nazaj. Če greš npr. v Benetke plačaš cestnino v eno smer več, kot bi pri nas deset dnevno vinjeto.
No narobe pobrskan članek. Ne gre za ukinjanje vinjet, gre za postopen predlog, ki ga države če ga sprejmejo, kako poenotiti način plačevanja cestnin vezan na enotni informacijski sistem. Ta stvar seveda ne bo zaživela ravno tako ne kakor naša… ...prikaži več Šamanka ki je zgolj šarlatan. Predvsem ne bo nekak jim šlo v državah kjer imajo več privatnih lastnikov avtocest, ki so lastniki posameznih odsekov. S tem bi jim vsilili sistem in poenoteno tarifo. Medtem pa gre za primere drugih džav pri katerih predvsem je v ospredju nemčija kjer ljudje dnevno uporabljajo avtoceste za prevoz na delo in iz njega - in strošek ne bi bil zanemarljiv ob dejstvu da praktično ne poznajo nadomestila za prevoz pri plači.Seveda bodo pa planili pri nas darsovci, kajti to pomeni še več denarja za njih in lagodnejše življenje. Brez straha da bi to zaživelo v EU, mogoče velik da bi to zaživelo v SLO in AT.
Pa kaj te briga kaj je napisal, važno je bistvo in vsebina.... ziher si politik k ne zna nič drugego kot mlatit slamo.... mi vsi o nečem, ti o drugem !!!!
Hopla nazaj na lokalne ceste!Bravo EU! Pametni kot kamen! Še dobro, da imamo evropsko komisarko iz Slovenije.Upam, da grem čim prej ven iz EU, ker razen prostega pretoka ljudi, telefonije ter carine, ne vidim pozitive od EU.<br… ...prikaži več />Očitno se je EU poslancem čisto skisalo od 20.000€ mesečne plače. Verjetno živijo v neki drugi dimenziji.In zopet bomo imeli po 250 mrtvih/leto na lokalnih cestah.Nemci so že pred drugi svetovno vojno ugotovili, da so AC namenjene ljudstvu zastonj, ker so zgrajene z njihovim denarjem. Mi pa... EU pa...Bo pa zanimivo v Franciji, kjer so AC na privatni zemlji. Bo EU razlastinjenje?! In ne bo me čudilo, da se bodo te cetnine zbirale v Bruslju...ha ha ha ha...kako pretkani EU birokrati!
Ne vem zakaj vedno poslušamo nekakšne pametne pripombe držav, ki nimajo istih težav kot mi in za svojo rešitev problema pritiskajo na vse ostale. Vinjete pri nas so čisto vredu, strinjam se z 15 dnevno vinjeto za 8.8EUR, ker toje… ...prikaži več nekakšen povprečen čas dopusta. Kar se ne strinjam je z 110EUR letno vinjeto (bila je okoli 68 EUR ob uvedbi), saj si večinoma v gužvi in cesta ni prehodna. Ne odtehta svojega denarja in smo zato spet primorani uporabljati stare ceste ali obvoze. Naj uvedejo še 6 mesečno vinjeto za polovico cene, ampak to pa nočejo. Vinjetni sistem je za NAS čisto vredu, koga brigajo hrčki ali Italijani ali Avstrijci ali Madžari, važno je kaj paše nam in ne njim. Vlada naj poskrbi prvo za nas, tako kot je tudi Trump rekel "America first", naj bo "Slovenija first".
Ne razumem te Borcisan, sem pač napisala gužva. Tako tukaj govorimo in internet ni ravno po SSKJ-ju. Ponavadi takšno točnost gledajo frustrirani kompleksaši imenovani vahabiti, vedno se prvi oglašajo s popravki, saj drugih argumentov proti ostalim nimajo in potem iščejo… ...prikaži več slovnične napake, da bi se s tem prikazali kot "boljši Slovenci", ubistvu pa se takoj izdajo, ker so pač zabiti. Gneča je tudi lepa beseda, jaz osebno imam raje besedo GUŽVA, ker se gužvajo kot da gredo v trgovino kjer je vse zastonj. Slaba pretočnost. Še kaj "Borcisan"? Če ti kaj ne paše me zaobidi. Pisala bom kot hočem.
Nikoli nisem razumel smisla cestnin in vinjet in zakaj sploh delajo razliko med avtocesto in navadno cesto. Asfalt je povsod enak in isto stane. Vsi točimo gorivo. Več prevoziš, več porabiš goriva. Torej dodaš cestnino na ceno goriva in privarčuješ… ...prikaži več ves dodatni overhead in komplikacije. Kaj je sploh tu problem?
Kam ven iz EU? Ja, EU ima tudi slabe stvari, ta je že neumnost, a na drugi strani je pozitivnih učinkov precej več. Poišči kakšno primerjavo, Finance ali p Svet Kapiatal jih redno delata in boš dojel dejansko razliko. <br… ...prikaži več />Se pa strinjam, da to ni pravi ukrep oz. je korak nazaj. Če greš npr. v Benetke plačaš cestnino v eno smer več, kot bi pri nas deset dnevno vinjeto.
ukinitev vinjet ali kako spraviti ljudi iz podeželja v mesta.
Rezervirati ceste za elito. Sedaj je prevelika gneča.
Za dvakrat na morje, mi ne bo treba celoletne kupovat
Leta 2025 ne bo več EU in njihovih hegemonov !
tega pa ne razumem dr.slo ! Lahko razložiš prosim ?
Leon, če bo nekdo plačeval cestnino npr. 100€ mesečno + porabljeno gorivo + čas na poti, bo začel razmišljati o najemu stanovanja v mestu.
Kaj pa "gneča" namesto "gužve" ????
In še nekaj, draga EU komisarka in komisija; ZAKAJ POPRAVLJATE NEKAJ, KAR NI POKVARJENO?!If it ain't broke, don't fix it
No narobe pobrskan članek. Ne gre za ukinjanje vinjet, gre za postopen predlog, ki ga države če ga sprejmejo, kako poenotiti način plačevanja cestnin vezan na enotni informacijski sistem. Ta stvar seveda ne bo zaživela ravno tako ne kakor naša… ...prikaži več Šamanka ki je zgolj šarlatan. Predvsem ne bo nekak jim šlo v državah kjer imajo več privatnih lastnikov avtocest, ki so lastniki posameznih odsekov. S tem bi jim vsilili sistem in poenoteno tarifo. Medtem pa gre za primere drugih džav pri katerih predvsem je v ospredju nemčija kjer ljudje dnevno uporabljajo avtoceste za prevoz na delo in iz njega - in strošek ne bi bil zanemarljiv ob dejstvu da praktično ne poznajo nadomestila za prevoz pri plači.Seveda bodo pa planili pri nas darsovci, kajti to pomeni še več denarja za njih in lagodnejše življenje. Brez straha da bi to zaživelo v EU, mogoče velik da bi to zaživelo v SLO in AT.
Odlično- najemjina ali vrednotenje pa Gor :-)
Pa kaj te briga kaj je napisal, važno je bistvo in vsebina.... ziher si politik k ne zna nič drugego kot mlatit slamo.... mi vsi o nečem, ti o drugem !!!!
Hopla nazaj na lokalne ceste!Bravo EU! Pametni kot kamen! Še dobro, da imamo evropsko komisarko iz Slovenije.Upam, da grem čim prej ven iz EU, ker razen prostega pretoka ljudi, telefonije ter carine, ne vidim pozitive od EU.<br… ...prikaži več />Očitno se je EU poslancem čisto skisalo od 20.000€ mesečne plače. Verjetno živijo v neki drugi dimenziji.In zopet bomo imeli po 250 mrtvih/leto na lokalnih cestah.Nemci so že pred drugi svetovno vojno ugotovili, da so AC namenjene ljudstvu zastonj, ker so zgrajene z njihovim denarjem. Mi pa... EU pa...Bo pa zanimivo v Franciji, kjer so AC na privatni zemlji. Bo EU razlastinjenje?! In ne bo me čudilo, da se bodo te cetnine zbirale v Bruslju...ha ha ha ha...kako pretkani EU birokrati!