Avto
219 ogledov

Velikost baterij bi bilo smiselno prirediti potrebam voznikov

Komentarjev 4
Popularni
  • Popularni
  • Najstarejši
  • Najnovejši
Pokaži odgovore
  • STF 10:03 21.januar 2015.

    Ko bi le izumili avto v katerega natocis goriva se peljes 700km in ponovno natocis..Aja...

  • Ronald Reagan 08:55 21.januar 2015.

    no, vsaj popravili ste hitro :-)

  • Ronald Reagan 08:12 21.januar 2015.

    Dragi Gregor Prebil...Toyota uporablja Ni-MH baterije...to je pravilno.Vaša napaka pa je nepoznavanje pojmov. To ni nikelj-metal hiBridna baterija ampak nikelj-metal hiDridna. Vprašajte drugič dr. Dominka kako je prav preden daste članek v objavo.

  • the_master 08:43 21.januar 2015.

    Z vsem spoštovanjem do g. Dominka ampak kako komentirate primer Tesla motors? BMW jim zelo konkurira?? :D Tesla pomaga BMWju in Mercedesu in Toyoti pri novih tehnologijah glede EV.Prednost Tesle je v ostali tehnologiji, ki jo njihov avto nudi. ...prikaži več. Izjemna inovativnost, izjemen uporabniški interface, ki so ga vsi proizvajalci razgrabili (velik LCD zaslon za upravljanje), nastavljivo podvozje, izjemna aerodinamičnost, izjemni pospeški, izjemna varnost. Zanimivo bi bilo slišati mnenje g. Dominka o LiFePO4 tehnologiji, predvsem zakaj ni bolj razširjena. Moje mnenje zakaj Tesla uporablja 18650 celice je, da z majhnimi celicami ustvarijo paket točne oblike kakršno si želijo in s tem tudi omogočijo še eno svojo prednost - razporeditev teže, baterije so praktično po celem dnu avta.

  • Komentirajte

    Za oddajo komentarja se morate registrirati. Nimate uporabniškega računa? Registracija je hitra in enostavna, registrirajte se in vključite v debato.