Dragi Gregor Prebil...Toyota uporablja Ni-MH baterije...to je pravilno.Vaša napaka pa je nepoznavanje pojmov. To ni nikelj-metal hiBridna baterija ampak nikelj-metal hiDridna. Vprašajte drugič dr. Dominka kako je prav preden daste članek v objavo.
Z vsem spoštovanjem do g. Dominka ampak kako komentirate primer Tesla motors? BMW jim zelo konkurira?? :D Tesla pomaga BMWju in Mercedesu in Toyoti pri novih tehnologijah glede EV.Prednost Tesle je v ostali tehnologiji, ki jo njihov avto nudi.… ...prikaži več. Izjemna inovativnost, izjemen uporabniški interface, ki so ga vsi proizvajalci razgrabili (velik LCD zaslon za upravljanje), nastavljivo podvozje, izjemna aerodinamičnost, izjemni pospeški, izjemna varnost. Zanimivo bi bilo slišati mnenje g. Dominka o LiFePO4 tehnologiji, predvsem zakaj ni bolj razširjena. Moje mnenje zakaj Tesla uporablja 18650 celice je, da z majhnimi celicami ustvarijo paket točne oblike kakršno si želijo in s tem tudi omogočijo še eno svojo prednost - razporeditev teže, baterije so praktično po celem dnu avta.
Ko bi le izumili avto v katerega natocis goriva se peljes 700km in ponovno natocis..Aja...
no, vsaj popravili ste hitro :-)
Dragi Gregor Prebil...Toyota uporablja Ni-MH baterije...to je pravilno.Vaša napaka pa je nepoznavanje pojmov. To ni nikelj-metal hiBridna baterija ampak nikelj-metal hiDridna. Vprašajte drugič dr. Dominka kako je prav preden daste članek v objavo.
Z vsem spoštovanjem do g. Dominka ampak kako komentirate primer Tesla motors? BMW jim zelo konkurira?? :D Tesla pomaga BMWju in Mercedesu in Toyoti pri novih tehnologijah glede EV.Prednost Tesle je v ostali tehnologiji, ki jo njihov avto nudi.… ...prikaži več. Izjemna inovativnost, izjemen uporabniški interface, ki so ga vsi proizvajalci razgrabili (velik LCD zaslon za upravljanje), nastavljivo podvozje, izjemna aerodinamičnost, izjemni pospeški, izjemna varnost. Zanimivo bi bilo slišati mnenje g. Dominka o LiFePO4 tehnologiji, predvsem zakaj ni bolj razširjena. Moje mnenje zakaj Tesla uporablja 18650 celice je, da z majhnimi celicami ustvarijo paket točne oblike kakršno si želijo in s tem tudi omogočijo še eno svojo prednost - razporeditev teže, baterije so praktično po celem dnu avta.