Niste pa omenili to da ima Edmunds podatke le o prodaji avtomobilov od tradicionalnih prodajalecev (Ford, Kia, BMW, itd.) in zamenjav. Tesla pa prodaja neposredno stranki, kar pomeni da bo samo 20% lastnikov Tesle šlo nazaj na klasične pogone. Statistika… ...prikaži več pravi da bo 70% lastnikov zamenjalo "staro" Teslo za novo, 10% bo kupilo drug EV, 20% nazaj na klasične pogone (bencin, dizel, hibrid). Več piše na InsideEVs.
Dejstvo je, da ni el. avto to kar je večina pričakovala. Sam ga nimam, za tako visoko ceno ga tudi ne bom imel. Imam pa zadnjih 17 let Forda in tudi naslednji bo klasika. Da ne bo pomote, obstoječi bo… ...prikaži več ostal, saj nima množice asistenčnih sistemov, ki povzročajo velik strošek popravila.
Verjamem, je pa več razlogov za to. Prvič so vzrok visoke cene teh avtomobilov, drugič politika držav , ki sicer na papirju spodbuja zeleni prehod, dejansko pa ga kaznuje z visokimi cenami tako za solar kot za porabo električnih avtomobilov… ...prikaži več in tretjič sama infrastruktura, ki te potiska v plansko gospodarstvo, če hočeš iti na malo daljšo pot iz točke A v točko B !
Naftni lobij forsira lažne informacije okrog električnih avtomobilov, da bi rajo čim bolj prestrašil take bedake ko si ti. V Evropi in Ameriki se pričkamo, Kitajci pa veselo prodajajo električne avtomobile. Na Kitajskem imajo električni avtomobili že polovico prodaje. Prehitevajo… ...prikaži več nas po vseh straneh. In ti misliš da se 2 miljardi Kitajcev moti.
To pa zelo drži. Še več odpada nastaja pri SE. V Belgiji zadnjih +10 let, v primeru poškodbe kolektorjev, panelne iz streh mečejo. Odpad je blazno drag, zavarovanja še bolj. Hja, ni vse zlato kar se sveti. Bo tudi v Šlo to prišlo.
Alen bosanđero. Nimaš pojma. Neverjetno naftni lobij forsira lažne informacije okrog električnih avtomobilov, da bi čim bolj prestrašil take bedake kod si ti. Kitajci so zakon in bojo rešili svet pret takimi tepci ki vstrajate na umazani tehnologiji. Kaj pa… ...prikaži več ekolomija? Zakaj pa imajo na Kitajskem električni avtomobili že polovico prodaje če so zanič? A 2 miljardi Kitajcev po tvoje pojma nima? Ti si bedak.
Evo troli Putlerjevski mi takoj dajejo minuse is kleti. Danes so pohiteli. Evo vam troli, z veseljem si dam plus pa ne en ampak 2. Jaz sem šolan in pameten, vi ste pa usi eni bovniki.
Neverjetno kako naftni lobij forsira lažne informacije okrog električnih avtomobilov, da bi rajo čim bolj prestrašil. V Evropi in Ameriki se pričkamo, Kitajci pa veselo prodajajo električne avtomobile. Na Kitajskem imajo električni avtomobili že polovico prodaje. Prehitevajo nas po vseh… ...prikaži več straneh. Najprej je potrebno ponuditi dovolj konkurenčnih el. avtomobilov tudi s ceno v nižjem segmentu in bo prodaja stekla.
Mi Eda imaš prav, morda pa ne. Dejstvo je, da si +90% državljanov eavta ne zmore kupiti. Ina kaj boš na to dejal? Dizel in bencinar sta in bosta dostopna, zaradi tega nismo ostali nič slabši, saj vzrok tiči v… ...prikaži več ceni. Tako to je in tako to bo, dokler se cene ne znižajo.
metod1, nad Teslo tudi jaz nisem navdušen, sem pa poskusil nekaj evropskih el. vozil in sem bil navdušen. Že resno razmišljam o el. avtu, ker imam tudi svojo elektrarno in vozim bolj na kratke relacije, mi popolnoma ustreza.
Niste pa omenili to da ima Edmunds podatke le o prodaji avtomobilov od tradicionalnih prodajalecev (Ford, Kia, BMW, itd.) in zamenjav. Tesla pa prodaja neposredno stranki, kar pomeni da bo samo 20% lastnikov Tesle šlo nazaj na klasične pogone. Statistika… ...prikaži več pravi da bo 70% lastnikov zamenjalo "staro" Teslo za novo, 10% bo kupilo drug EV, 20% nazaj na klasične pogone (bencin, dizel, hibrid). Več piše na InsideEVs.
Preberite podatke točno......
Sem in še vedno držijo.
Dejstvo je, da ni el. avto to kar je večina pričakovala. Sam ga nimam, za tako visoko ceno ga tudi ne bom imel. Imam pa zadnjih 17 let Forda in tudi naslednji bo klasika. Da ne bo pomote, obstoječi bo… ...prikaži več ostal, saj nima množice asistenčnih sistemov, ki povzročajo velik strošek popravila.
Candeh tako je. Bravo. Ti ves, te drugi pa pojma nimajo.
V resnici je številka manjša...
Preberite članek na InsideEvs pa boste vidli da je številka manjška kot jo navaja Edmunds,saj imajo zbrano drugačno statistiko
Verjamem, je pa več razlogov za to. Prvič so vzrok visoke cene teh avtomobilov, drugič politika držav , ki sicer na papirju spodbuja zeleni prehod, dejansko pa ga kaznuje z visokimi cenami tako za solar kot za porabo električnih avtomobilov… ...prikaži več in tretjič sama infrastruktura, ki te potiska v plansko gospodarstvo, če hočeš iti na malo daljšo pot iz točke A v točko B !
Še povsem strinjam.
Vidva sta bedaka, samo to lahko rečem.
@napačni jernej: s takim odgovorom opišeš najbolj svoje stanje ; kaj pa na primer kakšen argument ??
Jaz si z veseljem dam plus ker verjamem v to kar pisem. Ti pa trolas iz svoje kleti. Vi rusofili ste idijoti.
Naftni lobij forsira lažne informacije okrog električnih avtomobilov, da bi rajo čim bolj prestrašil take bedake ko si ti. V Evropi in Ameriki se pričkamo, Kitajci pa veselo prodajajo električne avtomobile. Na Kitajskem imajo električni avtomobili že polovico prodaje. Prehitevajo… ...prikaži več nas po vseh straneh. In ti misliš da se 2 miljardi Kitajcev moti.
Odpadi tega el.sranja se iz dneva v dan večajo.
To pa zelo drži. Še več odpada nastaja pri SE. V Belgiji zadnjih +10 let, v primeru poškodbe kolektorjev, panelne iz streh mečejo. Odpad je blazno drag, zavarovanja še bolj. Hja, ni vse zlato kar se sveti. Bo tudi v Šlo to prišlo.
Alen bosanđero. Nimaš pojma. Neverjetno naftni lobij forsira lažne informacije okrog električnih avtomobilov, da bi čim bolj prestrašil take bedake kod si ti. Kitajci so zakon in bojo rešili svet pret takimi tepci ki vstrajate na umazani tehnologiji. Kaj pa… ...prikaži več ekolomija? Zakaj pa imajo na Kitajskem električni avtomobili že polovico prodaje če so zanič? A 2 miljardi Kitajcev po tvoje pojma nima? Ti si bedak.
Plavi mil, vi desnuharji ste ene budale. Mi ki smo proti Putlerju bomo rešili svet ki ga vi uničujete. Troli v kleti.
Evo troli Putlerjevski mi takoj dajejo minuse is kleti. Danes so pohiteli. Evo vam troli, z veseljem si dam plus pa ne en ampak 2. Jaz sem šolan in pameten, vi ste pa usi eni bovniki.
Dizel bo kralj še dolgo.
Res je. Dostopen mnogo lažje kakor eavto. Tudi cena goriva še kar sprejemljiva. Strošek eavta je previsok, da bi bil dostopen večjemu krogu ljudi.
Amerikanci niso tako zabiti, na led gredo samo 1x, kot osel in ne 15x kot Sovencelj!
Odvisno od slovenca
Ja, enkrat Janez, vedno Janez. Veseli me pa, da za cca. 80% Slovencev to ne velja.
Toma, to si o sebi pisal predvidevam. Nismo vsi tebi podobni.
Toma ti si zabit.
Izgleda,da tudi polovica tesel ugotovi,da so baterije le za igračke in male baterijske pripomočke......
A take ki jih ti vozis po dnevni sobi?
Neverjetno kako naftni lobij forsira lažne informacije okrog električnih avtomobilov, da bi rajo čim bolj prestrašil. V Evropi in Ameriki se pričkamo, Kitajci pa veselo prodajajo električne avtomobile. Na Kitajskem imajo električni avtomobili že polovico prodaje. Prehitevajo nas po vseh… ...prikaži več straneh. Najprej je potrebno ponuditi dovolj konkurenčnih el. avtomobilov tudi s ceno v nižjem segmentu in bo prodaja stekla.
Mi Eda imaš prav, morda pa ne. Dejstvo je, da si +90% državljanov eavta ne zmore kupiti. Ina kaj boš na to dejal? Dizel in bencinar sta in bosta dostopna, zaradi tega nismo ostali nič slabši, saj vzrok tiči v… ...prikaži več ceni. Tako to je in tako to bo, dokler se cene ne znižajo.
JERNEJ ZA VAS RUSOFILSKE IDIJOTE JE SAMO ŠUS V GLAVO KRETENČKOVI PUTLERČKI🤣🤣🤣🤣🖕🖕🖕🖕
Sem se peljal s 350PS Teslo. Razen brutalnega pospeška je to navadna rajngla. Interier nikakav...
metod1, nad Teslo tudi jaz nisem navdušen, sem pa poskusil nekaj evropskih el. vozil in sem bil navdušen. Že resno razmišljam o el. avtu, ker imam tudi svojo elektrarno in vozim bolj na kratke relacije, mi popolnoma ustreza.
NEJČI TI NE RABIŠ TESLE KER SI SAM NAJVEČJE TESLO 🤣🤣🤣🤣