Malo smesno je tole pisanje. Na eno kakor pritožbo potnika beremo kup lastne hvale s strani železnice. Videti je kot navaden PR prispevek, kar najbrž tudi je
Razumem, da se pojavijo zamude vlakov ob občasnih manjših vzdrževalnih delih ali ob nenačrtovanih popravilih infrastrukture. Da pa na SŽ po več letih konstantnih zamud in ob dlje časa trajajočih obnovah na posameznih odsekih niso sposobni vračunati podaljšanja potovalnih časov… ...prikaži več v vozni red v tem obdobju in tako nuditi vsaj približno točnih ali vsaj predvidljivih in zanesljivih povezav, je sramotno.
Slovenske železnice se hvalijo z izjemno rastjo števila njihovih potnikov – v letu 2024 so jih prepeljali 17,9 milijona. Pozabili so omeniti gnečo zaradi odpovedi večjega števila vlakov na posameznih progah .
Vlaki ne bodo rešili zamud. Dokler se ne bodo znebili sistema socialističnega vodenja SŽ lahko pozabimo na vozne rede, ki so v večini primerov le za okras. Mogoče bi se kaj spremenilo, če bi dobili japonske managerje. Če ocenjujem le… ...prikaži več zamude na progi Jesenice-Nova Gorica jih je verjetno več kot jih Japonske železnice pridelajo v celem letu. Vzdrževanje po poteka pribčižno takole "zamenjamo pot švelarjev", pa mine dan. Proga zaprta, prestop na avtobus, včasih celo dva krat. Misija nemogoče.
Ko prebiram te članke o zamudah , se sprašujem, kam smo padli v zadnjih 20. letih. Na faks sem se vozila z vlakom, ker sem bila v LJ veliko hitreje kot z avtobusom, pa še bolj udobno je bilo. Zdaj… ...prikaži več vlakom ne zaupam. Odkar sem zaposlena, sem se z vlakom domov peljala samo enkrat - na poti proti domu smo bogu za ritjo stali in čakali drug vlak, ki je imel zamudo, več kot 1 uro, na enem od odsekov pa smo se premikali s hitrostjo med 10 in 20 km/h.
Vlaki na slovenskih železnicah niso primerni za transport, ampak zgolj za show. Zaradi stalnih zamud namreč ni mogoče garantirati točnosti prihodov na cilj, prav tako pa pri nekaterih, predvsem mednarodnih vlakih, ni možno garantirati niti prihoda na cilj niti z zamudo.
Pri nas električne lokomotive niso hitrostno konkurenčne parnim lokomotivam. Pa tudi, saj se ve, kdo že desetletja obvladuje SŽ. Tisti, ki so obstali v zgodovini in se od tam ne zmorejo vrniti v sedanjost.
SŽ vedno zavaja v svojih odgovorih na vprašanje zamud (ne pozabijo pa lastne hvale). V odgovoru navaja floskule in kot posamične izredene zamude, v praksi so vsakdnevne zamude stalna praksa v sistemu ,,balkan expres''.
Kaj govorijo naj si pogledamo na spletu. Tam piše eno po zvočniku pove drugo, vlak pa pripelje, seveda zamuja pa po tretji varianti. Totalno nesposobneži
SŽ so ukinile določene vlake v jutranji konici. Posledica polni vlaki. Zadnjih nekaj postaj do Ljubljane ljudje stojijo,sedijo na stopnicah. Izgovori SŽ o zamudah zaradi del a so privlečena za lase saj ob 6h zjutraj nihce ne dela na tirih.… ...prikaži več Zamude se dogajajo vsakodnevno že nekaj mesecev.
Malo smesno je tole pisanje. Na eno kakor pritožbo potnika beremo kup lastne hvale s strani železnice. Videti je kot navaden PR prispevek, kar najbrž tudi je
Lastna hvala, cena mala.
Res je @uroš8, ampak nekomu se to, kot kaže izplača.
Razumem, da se pojavijo zamude vlakov ob občasnih manjših vzdrževalnih delih ali ob nenačrtovanih popravilih infrastrukture. Da pa na SŽ po več letih konstantnih zamud in ob dlje časa trajajočih obnovah na posameznih odsekih niso sposobni vračunati podaljšanja potovalnih časov… ...prikaži več v vozni red v tem obdobju in tako nuditi vsaj približno točnih ali vsaj predvidljivih in zanesljivih povezav, je sramotno.
Slovenske železnice se hvalijo z izjemno rastjo števila njihovih potnikov – v letu 2024 so jih prepeljali 17,9 milijona. Pozabili so omeniti gnečo zaradi odpovedi večjega števila vlakov na posameznih progah .
Vlaki ne bodo rešili zamud. Dokler se ne bodo znebili sistema socialističnega vodenja SŽ lahko pozabimo na vozne rede, ki so v večini primerov le za okras. Mogoče bi se kaj spremenilo, če bi dobili japonske managerje. Če ocenjujem le… ...prikaži več zamude na progi Jesenice-Nova Gorica jih je verjetno več kot jih Japonske železnice pridelajo v celem letu. Vzdrževanje po poteka pribčižno takole "zamenjamo pot švelarjev", pa mine dan. Proga zaprta, prestop na avtobus, včasih celo dva krat. Misija nemogoče.
Meni ni problem potrpet, če vem, zakaj je zamuda. Eno leto bo še grozno. Če bo še naprej, potem bo pa problem.
Ko prebiram te članke o zamudah , se sprašujem, kam smo padli v zadnjih 20. letih. Na faks sem se vozila z vlakom, ker sem bila v LJ veliko hitreje kot z avtobusom, pa še bolj udobno je bilo. Zdaj… ...prikaži več vlakom ne zaupam. Odkar sem zaposlena, sem se z vlakom domov peljala samo enkrat - na poti proti domu smo bogu za ritjo stali in čakali drug vlak, ki je imel zamudo, več kot 1 uro, na enem od odsekov pa smo se premikali s hitrostjo med 10 in 20 km/h.
Živijo v paralelnem vesolju?
Vlaki na slovenskih železnicah niso primerni za transport, ampak zgolj za show. Zaradi stalnih zamud namreč ni mogoče garantirati točnosti prihodov na cilj, prav tako pa pri nekaterih, predvsem mednarodnih vlakih, ni možno garantirati niti prihoda na cilj niti z zamudo.
Pri nas električne lokomotive niso hitrostno konkurenčne parnim lokomotivam. Pa tudi, saj se ve, kdo že desetletja obvladuje SŽ. Tisti, ki so obstali v zgodovini in se od tam ne zmorejo vrniti v sedanjost.
SŽ vedno zavaja v svojih odgovorih na vprašanje zamud (ne pozabijo pa lastne hvale). V odgovoru navaja floskule in kot posamične izredene zamude, v praksi so vsakdnevne zamude stalna praksa v sistemu ,,balkan expres''.
Kaj govorijo naj si pogledamo na spletu. Tam piše eno po zvočniku pove drugo, vlak pa pripelje, seveda zamuja pa po tretji varianti. Totalno nesposobneži
SŽ so ukinile določene vlake v jutranji konici. Posledica polni vlaki. Zadnjih nekaj postaj do Ljubljane ljudje stojijo,sedijo na stopnicah. Izgovori SŽ o zamudah zaradi del a so privlečena za lase saj ob 6h zjutraj nihce ne dela na tirih.… ...prikaži več Zamude se dogajajo vsakodnevno že nekaj mesecev.
Neuporabno kot Golobnjak!