Slovenija
60 ogledov

"V takih razmerah gremo resni balonarji na kavo"

Komentarjev 6
Popularni
  • Popularni
  • Najstarejši
  • Najnovejši
Pokaži odgovore
  • Žurnalček 20:35 23.avgust 2012.

    Ob zadnji etapi prvega državnega prvenstva v balonarstvu ,smo ,ker so bili pogoji nemogoči, strig vetra pod 90° na višini 280m z medsebojno hitrostjo 50km/h , čakali eden drugega trije baloni , ker je bilo samo še od štarta ali ...prikaži več neštarta odvisten vrstni red prvih treh, štartali, zaradi štarta Avi Šorna tedaj na drugem mestu. Ker smo vedeli za vremenske razmere, je pilot maximalno segrel balon, da tako rečem pol Matajne je viselo na njemu , da ga ni odneslo v zrak, ko pa smo videli Avijev štart, so ljudje spustili balon in balon je z vso silo krenil v nebo. Ko je prišel do striga , ga je stisnilo, vendar je tako hitro preletel strig , da je bil še tako segret , da je z temparaturo zraka kompenziral izstisnjeni zrak. Start je bil tako silovit, da je eden od pilotov padel v nezavest in mu je drugi moral pomagati, ob tem pa ju je istrelilo na 800m višine in sta cilj z odmetavanjem markerja ciljala z te višine. namesto z normalne tam okoli 4m.

  • Žurnalček 13:32 23.avgust 2012.

    Če se je balon vžgal pri spuščanju je lahko samo ena stvar. Da je v momentu prehoda balona skozi zračni strig, na Barju je to med 200-300m višine vključil gorilec, katerega plamen , pa je strig vetra preusmeril i odprtine ...prikaži več balona na rob in zažgal sam balon. Pri samem strigu, pa ne pomaga vetrna zaščita od balona do košare. Če se pa balon ni vžgal, je pa napaka na ceveh in ventilih priključenih jeklenk.

  • dragec 14:44 23.avgust 2012.

    Zdaj, po nesreči vsi pametujejo. Dejstvo je, da pogoji in način letenja niso zakonsko določeni, bolj ljubiteljska presoja ?!!!

  • Žurnalček 18:58 23.avgust 2012.

    Ne pametujem , ker sploh nisem vedel za kaj gre. Do nesreče je prišlo izključno zaradi zračnega striga ,kot sem takoj navedel, ki je stisnil balon in iz njega izstisnil takšno količino toplega zraka , da balon sam ni mogel ...prikaži večl več nositi tovorja in je začel padati . Med tem padanjem je pilot kuril kot zmešan , da bi preprečil padec vendar mu to ni uspelo. Udarec je bil pa očitno tako močan , da je utrgalo dokaj slabo pritrjene 45kg jeklenke , ki so z udarcem ena ob drugo povzročile odbitje ventilov in cevi, ter sprostile plin. Ko pa so ob udarcu ven še popadali ljudje , se je balon zopet dvignil , zaradi na ta način razbremenjene košare, vendar z sikajočimi ognjenimi zublji razbitih jeklenk. Sem pa član ekipe prvega državnega prvaka v balonarstvu.

  • dragec 08:34 24.avgust 2012.

    Ja kolega, vedno, ko nismo zmožni "umiriti" balon pri pristajanju "kurimo" bolj, prav zaradi ohranjanja balona v vertikali, a ne! Govorim pa tudi o tem, da je balonarstvo drag šport, da je potrebno imeti vrhunsko opremo, da bi morali imeti ...prikaži več nadzornike, ki bi skrbeli za varnost (od opreme, do papirologije) in nazadnje usposabljanja. Menda se strinjaš?

  • Barbatus 15:51 23.avgust 2012.

    Tako kot je povedal g. Kralj, cel teden so bile napovedane nevihte od jutra do večera, ponekod majhne, ponekod huda neurja /nam je drevo na pol preklalo Mb okolica/ in če je to se pač ne leti; leti edino protitočno ...prikaži več letalo na območju Mb okolice, in odkar leti pri nas toče ni!!! Vendar hinavski ARSO govori drugače, ni bilo napovedanih neviht in da protitočna obramba ne dela - to so sami ritolizniki določenih segmentov javne populacije!!

  • Komentirajte

    Za oddajo komentarja se morate registrirati. Nimate uporabniškega računa? Registracija je hitra in enostavna, registrirajte se in vključite v debato.