Jaja, kir bulshit. Ko sem bil lani se na zavodu za nezaposlovanje so imeli izobrazevanje za gozdarje (zled), ko sem se hotel prijaviti mi je moja vrla in vesca svetovalka povedala, da zakaj sem pa jaz primeren za to delo.… ...prikaži več HALO! Zdj pa jih kao na suho izobrazujejo za tovornjakarje. Ne kupim tega zmazka od zavoda za noben dnar. Vsi brezposelni imajo dost bolse sanse da dobijo sluzbo s tem da odprejo s.p. ne pa da gredo na zavod. Lepo pa bi blo, da bi bil s.p. prvi dve leti brezplacen. To je edini ukrep, ki je potreben. Ne pa neke te posrane subvencije, ki samo flikajo luknjo - za sam vzrok ( nenormalno visoki stroski dela) pa ne naredijo nicesar.
Po koncu šolanja na Finskem takoj v tovornjak. Kjer dobijo plačane vse ure, kjer jim ni treba se raztovarjat samim, kjer ne dozivljajo dnevnega mobinga od strani delodajalcev, Kjer jih delodajalci ne silijo v nevarno 12 do 16 urno voznjo,… ...prikaži več kjer jim delodajalci ne grozijo vsak dan, da če se kaj zgodi s tovorom, da jih bo vzela magla, kjer jim delodajalci ne dajo v uporabo nevarnih tovornjakov z zlizanimi gumami itd. kot članek lepo izpostavi so glavni problem pogoltni delodajalci, ki delujejo po principu mafijskega lobija. Kdo bi vozil za take debile. Romuni verjetno. Bosanci so ze zdavnaj odnehali in vendar smo v 25 letih najbolj izkoriscali tako v prevoznikstvu kot v gradbenistvu najvec prav bosance. Klobasa, malo manj žri, bo bolje za zdravje. In dejansko naredi red.
verjamem, da so tudi "pošteni" delodajalci. Večina pa je takih, ki pričakujejo, da jim bo delavec - voznik še plačal, da lahko dela zanj. To dokazujejo, z žepnino, ki jo dajo delavcu na koncu mesca. Taka plača zadošča samo mladim,… ...prikaži več ki živijo pri starših in rabijo denar za žuranje. Kot voznik pa ne more počet tega, za kar je šel delat.
Verjetno si vozil na Finskem tovornjak.
Jaja, kir bulshit. Ko sem bil lani se na zavodu za nezaposlovanje so imeli izobrazevanje za gozdarje (zled), ko sem se hotel prijaviti mi je moja vrla in vesca svetovalka povedala, da zakaj sem pa jaz primeren za to delo.… ...prikaži več HALO! Zdj pa jih kao na suho izobrazujejo za tovornjakarje. Ne kupim tega zmazka od zavoda za noben dnar. Vsi brezposelni imajo dost bolse sanse da dobijo sluzbo s tem da odprejo s.p. ne pa da gredo na zavod. Lepo pa bi blo, da bi bil s.p. prvi dve leti brezplacen. To je edini ukrep, ki je potreben. Ne pa neke te posrane subvencije, ki samo flikajo luknjo - za sam vzrok ( nenormalno visoki stroski dela) pa ne naredijo nicesar.
Po koncu šolanja na Finskem takoj v tovornjak. Kjer dobijo plačane vse ure, kjer jim ni treba se raztovarjat samim, kjer ne dozivljajo dnevnega mobinga od strani delodajalcev, Kjer jih delodajalci ne silijo v nevarno 12 do 16 urno voznjo,… ...prikaži več kjer jim delodajalci ne grozijo vsak dan, da če se kaj zgodi s tovorom, da jih bo vzela magla, kjer jim delodajalci ne dajo v uporabo nevarnih tovornjakov z zlizanimi gumami itd. kot članek lepo izpostavi so glavni problem pogoltni delodajalci, ki delujejo po principu mafijskega lobija. Kdo bi vozil za take debile. Romuni verjetno. Bosanci so ze zdavnaj odnehali in vendar smo v 25 letih najbolj izkoriscali tako v prevoznikstvu kot v gradbenistvu najvec prav bosance. Klobasa, malo manj žri, bo bolje za zdravje. In dejansko naredi red.
verjamem, da so tudi "pošteni" delodajalci. Večina pa je takih, ki pričakujejo, da jim bo delavec - voznik še plačal, da lahko dela zanj. To dokazujejo, z žepnino, ki jo dajo delavcu na koncu mesca. Taka plača zadošča samo mladim,… ...prikaži več ki živijo pri starših in rabijo denar za žuranje. Kot voznik pa ne more počet tega, za kar je šel delat.