Ni tako. Vedno po potreben obisk pri zdravniku, tudi zaradi tega, da preko kartice preverijo tvoje zavarovanje. Edino, kar je je to, da ti ni treba nositi papirnatega recepta v lekarno. Torej na strani pacienta se popolnoma nič ne spremeni.… ...prikaži več. Tudi število receptov se ne spreminja, 10 različnih zdravil bo edino mogoče zmanjšati z biološkimi zdravili. Telefon tukaj nima nobene veze - razen, če poznaš zdravnika, pa še to je vprašljivo zaradi nadzornih postopkov, enako kot čakalne dobe.
Sploh ni res, tvoje podatke lahko osvežijo iz online sistema brez tvoje kartice, če si v njihovi bazi. Če te sestra pošlje domov po kartico, če si jo pozabil, ni razlog, da TEHNIČNO ne bi bilo možno. Bi pa se… ...prikaži več to hitro razpaslo. Glede 10 receptov nisi razumel, kaj sem napisal. Ko ima enkrat nekdo predpisano STANDARDNO terapijo 10 zdravil, je to že vezano na pacienta, zdravnik samo klikne na nabor, pobriše morda kakšen recept, ki ne rabi, ... in zadeva je rešena v kliku.
Ideja je odlična, ampak v Slo je že navada, da se vse negativno sprejme. Ja, verjamem, da imajo zdaj več dela, ko pa bodo za stalne paciente imeli muštre pripravljene (moja babica je npr. imela tudi po 10 receptov), bo… ...prikaži več v hipu vse šlo skozi ... pa pacient bo lahko po telefonu sporočil, da rabi nov recept, ker bo elektronski, bo šel pacient samo v lekarno..... Imam prijatelja zdravnika, ki je ful navdušen nad tem, so pa pač porodni krči.
ravno včeraj sem šla k zdravniku po recepte. Prej sem jih naročila po telefonu in šla iskat, potem sem pa še eno uro čakala, da je poslala sestra recept lekarni, da sem zdravila lahko dvignila. Ne gre za negativno sprejemanje… ...prikaži veče novosti, ni pa to praktično ne za sestro, ne za pacienta.
A ne ga lomit. Spet je nekdo dobil razpis, ki nima ali pojma ali pa mu narocnik ni dal natancnih parametrov. Vse te situacije bi se morale predvidet. To lahko predvidi vsak malo pametnejsi clovek. Kje je user friendly koncept… ...prikaži več zdaj?? Zakaj se to v Sloveniji stalno dogaja. Nepremišljenost in ne videnje vseh 10 korakov naprej. O marsicem ne zelim biti kirticen, ampak tole je pa res rak rana v Sloveniji. Še posebno pri projektih za JS.
Če k temu kar si povedal dodaš še tole:"Pilotno izvajanje že leta 2013"Potem se človek res ima za zamislt. Spet so dal enga svojga da naredi to, in ker ta nekdo nima stika z realnim sektorjem pol… ...prikaži več tle serje po državi z svojimi napol izdelki . Preizkušal so sistem že leta 2013. Kako preizkušal? Kako da niso zaznal težav že prej? To je debilnost na kubik!!!! Zato mora nekdo odgovarjat! Najprej izvajalec, potem pa tisti ki je pripravljal tako beden razpis, in nakoncu še tisti ki je podpisal da je posel zaključen z državne strani. Vsi trije!!!! Naj se napiše imena vseh treh. Nima se kej skrivat. Tle gre za javni interes!!!!
Ni tako. Vedno po potreben obisk pri zdravniku, tudi zaradi tega, da preko kartice preverijo tvoje zavarovanje. Edino, kar je je to, da ti ni treba nositi papirnatega recepta v lekarno. Torej na strani pacienta se popolnoma nič ne spremeni.… ...prikaži več. Tudi število receptov se ne spreminja, 10 različnih zdravil bo edino mogoče zmanjšati z biološkimi zdravili. Telefon tukaj nima nobene veze - razen, če poznaš zdravnika, pa še to je vprašljivo zaradi nadzornih postopkov, enako kot čakalne dobe.
Sploh ni res, tvoje podatke lahko osvežijo iz online sistema brez tvoje kartice, če si v njihovi bazi. Če te sestra pošlje domov po kartico, če si jo pozabil, ni razlog, da TEHNIČNO ne bi bilo možno. Bi pa se… ...prikaži več to hitro razpaslo. Glede 10 receptov nisi razumel, kaj sem napisal. Ko ima enkrat nekdo predpisano STANDARDNO terapijo 10 zdravil, je to že vezano na pacienta, zdravnik samo klikne na nabor, pobriše morda kakšen recept, ki ne rabi, ... in zadeva je rešena v kliku.
A je kdo pričakoval kaj drugače? To je SLO in sposobni akterji.
Ideja je odlična, ampak v Slo je že navada, da se vse negativno sprejme. Ja, verjamem, da imajo zdaj več dela, ko pa bodo za stalne paciente imeli muštre pripravljene (moja babica je npr. imela tudi po 10 receptov), bo… ...prikaži več v hipu vse šlo skozi ... pa pacient bo lahko po telefonu sporočil, da rabi nov recept, ker bo elektronski, bo šel pacient samo v lekarno..... Imam prijatelja zdravnika, ki je ful navdušen nad tem, so pa pač porodni krči.
ravno včeraj sem šla k zdravniku po recepte. Prej sem jih naročila po telefonu in šla iskat, potem sem pa še eno uro čakala, da je poslala sestra recept lekarni, da sem zdravila lahko dvignila. Ne gre za negativno sprejemanje… ...prikaži veče novosti, ni pa to praktično ne za sestro, ne za pacienta.
A ne ga lomit. Spet je nekdo dobil razpis, ki nima ali pojma ali pa mu narocnik ni dal natancnih parametrov. Vse te situacije bi se morale predvidet. To lahko predvidi vsak malo pametnejsi clovek. Kje je user friendly koncept… ...prikaži več zdaj?? Zakaj se to v Sloveniji stalno dogaja. Nepremišljenost in ne videnje vseh 10 korakov naprej. O marsicem ne zelim biti kirticen, ampak tole je pa res rak rana v Sloveniji. Še posebno pri projektih za JS.
Če k temu kar si povedal dodaš še tole:"Pilotno izvajanje že leta 2013"Potem se človek res ima za zamislt. Spet so dal enga svojga da naredi to, in ker ta nekdo nima stika z realnim sektorjem pol… ...prikaži več tle serje po državi z svojimi napol izdelki . Preizkušal so sistem že leta 2013. Kako preizkušal? Kako da niso zaznal težav že prej? To je debilnost na kubik!!!! Zato mora nekdo odgovarjat! Najprej izvajalec, potem pa tisti ki je pripravljal tako beden razpis, in nakoncu še tisti ki je podpisal da je posel zaključen z državne strani. Vsi trije!!!! Naj se napiše imena vseh treh. Nima se kej skrivat. Tle gre za javni interes!!!!